  • Data: 2018-08-23 09:57:45
    Temat: Re: (symulacja) czy to fizyczne?
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 23 sierpnia 2018 09:48:58 UTC+2 użytkownik fir napisał:
    > sam moge dodac ze zdaje sie (wiecej niz zdaje bo tak raczej jest ale mowie zdaje
    sie bo w takich sprawach nie wszystko jest zupelnie jasne) to wlasnie moje
    ekstremalne rozpier..dzielenie zdrowotne sklania mnie do zwracania uwagi na takie
    rzeczy

    > jest tak ze jak ktos jest zdrowy to takie rzeczy jak niezdrowy vel zdrowy tryb
    zycia nie robi mu wiekszej roznicy ale jak jestem mega rozpierdzielony to roznice
    miedzy zjedzeniem tego a tamtego, napiciem sie wódki a nie, staja sie bardzo
    wyrazne.. nie dzwota wiec ze chorzy ludzie sie zaczynaja mocno tym interesowac
    praktycznie po prostu musza bo inaczej ignorujac te pogorszenia moga wyladowac np w
    szpitalu a tak to jakos tam ciagną i moze im sie nawet polepszyc [dlatego pewnie
    miedzy innymi
    > zaczalem robic znaczne przerwy w kodowaniu bo kodowanie odciaga od dbania o zdrowie
    aprzy takim rozpieprzu nie bylo mnie na to stac]

    > tyle ze mowie to nie jest tak jednoznaczne, np z tym paleniem... mi np slabe
    palenie cos jakby pomaga (duzo palenia fajek przeszkadza) ostatnio akurat od miesiaca
    sporo koduje i moje zdrowotne zaniedbania chyba znowu wzrosly

    dzis nap znowu czuje taki bol w zylach, ze ja p... przypomina to bycie pod silnym
    prądem ktory jakby plynie przez cale cialo, wdłoż zyl jakby (glownie wzdłuż rak i
    nóg) (bardzo niezdrowa sytuacja)