  • Data: 2018-08-23 09:48:57
    Temat: Re: (symulacja) czy to fizyczne?
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sam moge dodac ze zdaje sie (wiecej niz zdaje bo tak raczej jest ale mowie zdaje sie
    bo w takich sprawach nie wszystko jest zupelnie jasne) to wlasnie moje ekstremalne
    rozpier..dzielenie zdrowotne sklania mnie do zwracania uwagi na takie rzeczy

    jest tak ze jak ktos jest zdrowy to takie rzeczy jak niezdrowy vel zdrowy tryb zycia
    nie robi mu wiekszej roznicy ale jak jestem mega rozpierdzielony to roznice miedzy
    zjedzeniem tego a tamtego, napiciem sie wódki a nie, staja sie bardzo wyrazne.. nie
    dzwota wiec ze chorzy ludzie sie zaczynaja mocno tym interesowac praktycznie po
    prostu musza bo inaczej ignorujac te pogorszenia moga wyladowac np w szpitalu a tak
    to jakos tam ciagną i moze im sie nawet polepszyc [dlatego pewnie miedzy innymi
    zaczalem robic znaczne przerwy w kodowaniu bo kodowanie odciaga od dbania o zdrowie
    aprzy takim rozpieprzu nie bylo mnie na to stac]

    tyle ze mowie to nie jest tak jednoznaczne, np z tym paleniem... mi np slabe palenie
    cos jakby pomaga (duzo palenia fajek przeszkadza) ostatnio akurat od miesiaca sporo
    koduje i moje zdrowotne zaniedbania chyba znowu wzrosly