  • Data: 2018-02-02 16:52:36
    Temat: Re: szpachlowka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:p4so8a$gsb$...@n...news.atman.pl...
    >Osobiście używałem takiego szuwaksu:
    >https://chester.com.pl/katalog/kompozyty-epoksydowo
    -metaliczne/chester-metal-super-sl/
    >Jest bardzo wytrzymały. Ubytki tym wypełnione w głowicy agregatu
    >malarskiego (30 MPa) wytrzymały bez najmniejszego problemu.

    Tak a propos - chwala sie wytrzymaloscia na zginanie 90MPa.
    Czyli zapewne na rozciaganie, bo na sciskanie to az 146MPa.

    A jakis "innej firmy" ma tylko 12.5 MPa
    https://www.denbraven.com/pl-pl/produkty/technologie
    /kleje/den-braven-klej-epoksydowy-metalowy/
    i jest to niewiele wiecej niz "zwykly epoksyd" - 11.5MPa
    https://www.denbraven.com/pl-pl/produkty/technologie
    /kleje/den-braven-klej-epoksydowy-uniwersalny/

    Albo dobry jest ten Chester, albo gdzies pomylka o zero ...

    >Jak potrzebujesz małą ilość, to podobne masy są w sklepach
    >motoryzacyjnych pod tytułem Technicqll "pasta stalowa".

    Oni sie wytrzymaloscia tylko na scinanie chwala, za to pojawia sie
    "udarnosc".

    A czemu to sie nazywa "300 kg" to ciekawosc mnie zzera
    http://www.technicqll.pl/index.php/pl/produkty-mobil
    e/epoksydy/20-klej-metalowy-300kg-epoksydowy

    J.