  • 11. Data: 2014-01-10 20:36:04
    Temat: Re: szybkie pytanie ... co zrobic z notorycznie najebanym "sOmsiadem"
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > moze nie jest pijany,
    może masz racje
    > moze jest po wylewie, albo ma cukrzycę
    nie nie masz. po wylewie i nawet jak ma spadek curku, to ma świadomośc
    że moze komuś krzywdę zrobić. Spadki cukru świetnie czuć, i nawet te
    mocniejsze widać, znaczy niewiele wogóle widać, wiec trudno by było jechać.

    > i tylko to
    > tak wygląda. Jak sam z nim nie pijesz to nie masz pewnosci, wiec po co
    > kapujesz?

    "zakapowanie" trzeźwego nie boli, pijanego.... sami wiecie
    ToMasz

  • 12. Data: 2014-01-10 20:37:32
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-10 19:54, misiek pisze:

    > odpowiedzi polglowkow pomijam [ skoro uwazasz ze taki ktos nie jest
    > zagrozeniem ] takze mozesz sobie darowac.

    Zagrożeniem takim samym jak ty abstynent, I nie masz żadnej pewności że
    ty dziesięć razy zabijesz a on nie będzie miał nawet otarcia, cały
    główku choć najwyraźniej pozbawiony daru samooceniania.
    Ty też sobie możesz darować to powtarzanie i dublowanie propagandowego
    bełkotu którymi to bombardują społeczeństwo tatusiowie narodu którzy
    jedyne co potrafią to nawoływać do nienawiści wobec ludzi którzy nie
    robią nikomu nic złego. A całą ich winą jest to że maja opory w
    podporządkowywaniu się różnym idiotycznym dyktatom owych tatusiów narodu.

  • 13. Data: 2014-01-10 20:39:00
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-10 20:10, KS pisze:

    > Pojedz za nim, znajdź dogodne miejsce i mu się podłóż. Proste.

    Podłuż? - Niech mu wskoczy pod koła żeby komuś ( a przede wszystkim
    sobie) coś udowodnić.. Przecież wobec obowiązującego prawa wina i tak
    będzie pijaka.

  • 14. Data: 2014-01-10 20:49:37
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-10 20:16, misiek pisze:
    > U?ytkownik "KS" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > yes ofkors.

    A jakich rad tu oczekiwałeś jak psiarnia laske wykłada?
    Masz lepszy i skuteczniejszy sposób by go pozbyć prawka, czy tylko tak
    tu chciałeś pobiadolić?

    Jeszcze masz taka opcję, ale do tego trzeba mieć jaja.

    http://demotywatory.pl/uploads/201207/1341781469_by_
    animagus_inner_real_color64.gif

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 15. Data: 2014-01-10 21:01:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** misiek pisze tak:

    > juz 2 gi raz dzwonilem z interwencja, ze taki to a taki z takim
    > numerem rejestracyjnym w takim aucie o takim kolorze wsiada do
    > auta w stanie najebanym. nacpanym i zero reakcji

    Jeżeli to prawda, to ktoś bierze wypłatę z naszych podatków a nic nie robi.
    Zwolnić go!

    Then leave the rest up to the heroes that work hard to make our roads safe.

    http://www.madd.org/drunk-driving/how-you-can-help/w
    hat-to-do-if-you-see-a-drunk.html

    --
    Piter

  • 16. Data: 2014-01-10 21:35:30
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "the_foe" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > moze nie jest pijany, moze jest po wylewie, albo ma cukrzycę i tylko to
    > tak wygląda. Jak sam z nim nie pijesz to nie masz pewnosci, wiec po co
    > kapujesz?

    a palisz gume dodatkowo przy wyjezdzie jak masz problemy ze zdrowiem albo
    spadek cukru ? bo on ostatnio palil...
    to mlody pojeb jest - klopoty zdrowotne odpadaja - pijackie przewracanie sie
    w drodze do auta raczej trudno pomylic z choroba - i smianie sie jak glupi
    do sera prawdopodobnie po paleniu trawy...

  • 17. Data: 2014-01-10 21:38:55
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości

    > Trollujesz?
    > Wysyłasz następnego dnia pismo do stosownego komendatna z prośbą o
    > potwierdzenie faktu przyjęcia zgłoszenia i wyjaśnienie (opisanie)
    > podjętych na jego podstawie działań.

    nie troluje - po prostu pytam. W deklu mi sie nie miesci jak mozna tak
    olewac swoje obowiazki -ale u nas jak widac to norma... chlopcy czekaja 15
    lat na emeryture.
    nastepnym razem jak go przyuwaze - tak zrobie - ale co to da ?
    pytam o realna mozliwosc - pisaniny w stylu odbijania pileczki z komendantem
    nie mam zamiaru uskuteczniac.
    odpisze ze podjeli interwencje ale go nie znalezli i chuj .

  • 18. Data: 2014-01-10 21:39:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik misiek d...@g...pl ...

    > namiary wszelkie podane telefonicznie przez tel i chuj... dlatego
    > pytam - czy to zglosic do komendy na pismie czy do dzielnicowego - czy
    > o co chodzi... nazwiska nie znam, ale namiary na auto pewne...
    > rejestracja, model, kolor... - przeciez nie bede go sledzil pol
    > miasta - nie po to kurwa place podatki zeby sie w straznika teksasu
    > bawic... mam swoje sprawy, rodzine itp ... nie bede dziewczyny i psa z
    > auta wysadzal pod domem i go gonil....

    Troche nie wierze ale jeżeli to prawda, to zadzwoń do jakiejś telewizji.

  • 19. Data: 2014-01-10 21:47:11
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    wiadomości news:XnsA2B1D8323B2A7budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik misiek d...@g...pl ...

    > Troche nie wierze ale jeżeli to prawda, to zadzwoń do jakiejś telewizji.

    no to juz raczej ostatecznosc - chociaz byc moze zadzialaloby ... ostatnia
    akcja byla bodajze 28 grudnia...
    zadzwonilem pod alarmowy bo koles sie wykulnal z panienka, dwa razy sie
    wyjebal w drodze do auta, wsiadl i pojechal ... po prostu w poniedzialek ide
    do dzielnicowego - juz sie dowiadywalem kiedy ma dyzur.

  • 20. Data: 2014-01-10 21:52:43
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > robi.
    > Zwolnić go!
    >

    > Then leave the rest up to the heroes that work hard to make our roads

    no to musialbys pol kraju tu zwolnic...
    procedura w linku wiadoma :D