  • Data: 2010-07-15 23:46:13
    Temat: Re: szybkie pytanie o LII 2.0dCi
    Od: "bratPit" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >A i jeszcze jedna, bardzo wazna rzecz.
    > W L2ph2, testowali moduł esp do L3. Mial on brzydki zwyczaj padania. JEst
    > na to
    > OTS, i teoretycznie renault powinno to wymienic za friko, w praktyce
    > różnie
    > bywa. Warto więc sprawdzic w aso, czy byl wymieniany blok abs/esp

    bardzo cenna informacja, dzięki, sprawdzę to - o ile mi się uda bo mam VIN
    ale ktoś na priv mi pisał że obecnie w ASO nie chcą nic podawać na tej
    podstawie :/
    oglądałem to auto i ogólnie jest OK, jest to raczej podstawowa wersja - ma 6
    poduszek, dwustrefową klimatyzację, ESP, ksenony, elektrykę, alufelgi i
    tyle, nie ma 'hands free', nie ma czujników w kołach, nie ma tempomatu,
    do tego tak paskudną materiałową tapicerkę (nie welur), że nie sądziłem że
    można takie g... wsadzić do Laguny :/
    z mankamentów ma wypaloną dziurę w fotelu papierosem choć co ciekawe w aucie
    jest nie palone, i teraz najlepsze, samemu nie chce mi się w to wierzyć ale
    to auto ma zdaje się autentycznie 40kkm przebiegu o_O
    do wymiany klocki z przodu i chyba tyle,

    brat