  • 31. Data: 2019-05-05 23:05:17
    Temat: Re: tacy. Pieszy wchodzący.
    Od: "JaLa" <d...@t...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    news:b8af77c4-8f81-44bf-b9cc-e6f728eac88d@googlegrou
    ps.com...

    > Z kamera bardzo prosto udowodnic wtargniecie.
    > Jak ktos jedzie 3/h to do ilu ma zwolnic? A jak 30/h to do ilu?

    Może dla ciebie i prosto, ale o tym zadecyduje Sąd.

    Masz "jechać z taką prędkością, aby nie narazić na niebezpieczeństwo
    wchodzącego".
    Sąd orzeknie, czy kierowca zwolnił wystarczająco.

  • 32. Data: 2019-05-05 23:19:12
    Temat: Re: tacy. mają pierwszeństwo.
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Znaczy sie jestes glupszym bratem pizdziaka jesli nie jestes pizdziakiem. To sporo
    tlumaczy.

    Pytałeś debilu czy jestem również tym głupszym bratem i dostałeś
    odpowiedź :) ale wynika z tego, że to ty jesteś tym głupszym bo nawet
    prostej odpowiedzi nie potrafisz zrozumieć :) Dla mnie to oczywiste, że
    nie rozumiesz przepisów co od lat uczynnie udowadniasz. Lepszego dowodu
    na twoje debilstwo niż to, że sam to ładnie opisujesz to bym nie znalazł :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 33. Data: 2019-05-06 00:36:16
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-05 17:02, JaLa wrote:
    > Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Piesi nie potrzebują dodatkowych praw. Najważniejsze jest to,
    > że mają pierwszeństwo.

    Naprawdę?

  • 34. Data: 2019-05-06 00:38:01
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-05 19:59, JaLa wrote:
    > Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Pieszy wchodzący jest bardzo chroniony przez przepis,
    > bo kierowca ma jechać na tyle wolno, aby nie narazić
    > wchodzącego na niebezpieczeństwo.
    > To znaczy, że dla Sądu najczęściej winny będzie kierowca,
    > bo jechał za szybko.

    A jak zza przeszkody wyjdzie?

  • 35. Data: 2019-05-06 00:38:59
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-05 23:05, JaLa wrote:
> [...]
    > wchodzącego".
    > Sąd orzeknie, czy kierowca zwolnił wystarczająco.

    Byłeś kiedyś w sądzie?

  • 36. Data: 2019-05-06 10:54:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-05-06 o 00:38, kk pisze:
    ps.com...

    > A jak zza przeszkody wyjdzie?

    W sensie - a jak zza przeszkody wyjedzie samochód, mimo, że kierowca nie
    będzie patrzył, czy może jechać?

    --
    Liwiusz

  • 37. Data: 2019-05-06 17:21:38
    Temat: Re: tacy debile jak Shrek.
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 5 May 2019 18:41:35 +0200, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:

    >A za co konkretnie?

    Za podobną sytuację jak na filmie. Może nie tak drastyczną. Pamiętam
    jeden z nieoznakowanej Insigni. Policjanci zatrzymali się przed
    przejściem, a jadący z przeciwka nie. Piesi nie byli jeszcze na
    pasach. Policjanci zawrócili i pojechali za gościem. Skończyło się
    mandatem.

    >Bo jak za niezgodne z prawem wymijanie, to mało asertywni byli.

    W 100% się z zgadzam.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 38. Data: 2019-05-06 17:23:58
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 5 May 2019 19:59:59 +0200, "JaLa" <d...@t...pl> wrote:

    >To znaczy, że dla Sądu najczęściej winny będzie kierowca,
    >bo jechał za szybko.

    Sądem bym się nie podpierał. Bo do sądu to idzie się po wyrok, a nie
    sprawiedliwość. I nic mnie już nie zdziwi po tym, jak sąd przyklepał
    kierowcy, jadącemu na zielonym świetle, winę za potrącenie nawalonego
    pieszego, który to pieszy radośnie sobie wbiegł praktycznie wprost
    przed auto.

  • 39. Data: 2019-05-06 17:31:16
    Od: "JaLa" <d...@t...pl>

    Użytkownik <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kierowcy, jadącemu na zielonym świetle, winę za potrącenie nawalonego
    > pieszego, który to pieszy radośnie sobie wbiegł praktycznie wprost

    Ale tam kierowca sam się podłożył, prezentując swoje nagranie.
    Udowodnili mu że przekroczył dozwoloną prędkość
    i przy dozwolonej prędkości najprawdopodobniej do wypadku by nie doszło.

  • 40. Data: 2019-05-06 17:42:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-05-06 o 17:31, JaLa pisze:
> [...]
    > Udowodnili mu że przekroczył dozwoloną prędkość
    > i przy dozwolonej prędkości najprawdopodobniej do wypadku by nie doszło.

    Jakby jechał 2x szybciej, to też by nie doszło do wypadku. Tylko co a z
    takiego rozumowania sensownego wynikać?

    --
    Liwiusz