  • 171. Data: 2019-05-14 11:42:08
    Temat: Re: tacy. wtargnięcie. art. 14.
    Od: "JaLa" <d...@t...pl>

    Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:5cda87de$0$521$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2019-05-14 o 08:30, JaLa pisze

    > Gdzie tu masz zapis o "wtargnięciu"?
    >
    > Patrząc nawet na tłumaczenie leksykalne tego pojęcia:
    > wtargnąć <https://sjp.pwn.pl/sjp/wtargnac;2538346.html>
    >
    > *2. *<<pojawić się nagle, niespodziewanie>>
    >
    > Nie ma ono nic wspólnego z "wchodzeniem bezpośrednio przed jadący pojazd",
    Użytkownik,

    Jeszcze raz przeczytaj to co napisałeś
    i zobaczysz, że sam udowodniłeś, że
    wtargnięcie = wchodzenie bezpośrednio przed jadący pojazd,

  • 172. Data: 2019-05-14 13:28:39
    Temat: Re: tacy. ustąpienie pierwszeństwa.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 14 May 2019 08:02:23 +0200, w
    <5cda59ed$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>, Uzytkownik <a...@s...pl>
    napisał(-a):

    > Ale masz zapłon. Już więcej nie pij.

    No widzisz, jednak znowu się czegoś nauczyłeś.
    Chyba, że nie.

  • 173. Data: 2019-05-14 13:29:40
    Temat: Re: tacy. wymuszenie pierwszeństwa.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 14 May 2019 08:11:11 +0200, w <5cda5c00$0$518$65785112@news.neostrada.pl>,
    Uzytkownik <a...@s...pl> napisał(-a):

    > W twoich snach, bajkopisarzu. Wskaż ten zapis. Artykuł, punkt.

    Ile razy by ci ludzie nie wklejali przepisu o wejściu bezpośrednio przed
    jadącym pojazdem i tak nie zrozumiesz.
    Widać tacy też mają prawo pisać :)

  • 174. Data: 2019-05-14 13:30:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 14 May 2019 08:30:17 +0200, w <qbdnaa$9lb$1@news.mixmin.net>, "JaLa"
    <d...@t...pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Art. 14. Zabrania się:
    > 1) wchodzenia na jezdnię:
    > a) bezpośrednio przed jadący pojazd, w tym również na przejściu dla

    Daj spokój -- on i tak nie zrozumie.

  • 175. Data: 2019-05-14 13:57:20
    Od: "JaLa" <d...@t...pl>

    <d...@t...pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Użytkownik.

    > 1) wchodzenia na jezdnię:
    > a) bezpośrednio przed jadący pojazd, w tym również na przejściu dla

    Ale inni zrozumią.

  • 176. Data: 2019-05-14 14:44:02
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-14 o 08:30, JaLa pisze:

    > Art. 14. Zabrania się:

    Nie pisz wiadomości w temacie

    Nigdy nie pisz treści wiadomości w polu przeznaczonym na jej temat. Pole
    ,,Temat" jak sama nazwa wskazuje służy do umieszczenia tematu wiadomości,
    treść należy umieścić w miejscu na treść przeznaczonym.
    http://www.gim1.polkowice.pl/bezpieczny_internet/for
    a.html

    Tego przepisu też nie uznajesz?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 177. Data: 2019-05-14 15:18:29
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-14 o 13:57, JaLa pisze:

    > Ale inni zrozumią.

    https://pl.wiktionary.org/wiki/zrozumieć

    Nie ma tam "zrozumią". Tak samo jak nie ma "wtargnąć" w PoRD.

  • 178. Data: 2019-05-14 15:23:59
    Od: "JaLa" <d...@t...pl>

    > jak widzę przy przejściu pieszego, to tym większy mam obowiązek
    > respektować jego pierwszeństwo.
    > --
    > Liwiusz

    Nie ma takiego przepisu.
    Pieszy przy przejściu nie ma pierwszeństwa.

  • 179. Data: 2019-05-14 15:28:54
    Od: "JaLa" <d...@t...pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > nie ma "wtargnąć" w PoRD.
    > --
    > LordBluzg(R)
    > <<<Pasek Grozy>>>
    > SZCZĘŚLIWE ŚWINIE I KROWY BĘDĄ GŁOSOWAĆ NA PIS.

    "Wtargnąć" to jest określenie dla ciemnego ludu.
    Ty ciągle udowadniasz, że mniej rozumiesz niż ciemny lud.

  • 180. Data: 2019-05-14 15:49:21
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-14 o 15:28, JaLa pisze:
    > Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > "Wtargnąć"  to jest określenie dla ciemnego ludu.

    To sobie bądź ciemnym ludem ale innych do tego nie mieszaj.

    P.S.
    Czyjegoś podpisu się nie cytuje to #1 zasada grup dyskusyjnych. Rozumiem
    zatem, że ciemny ludź będzie cytował cudze podpisy jak i łamał (nie
    rozumiał) innych praw :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>