    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: tama na Wegrzech
    Date: Tue, 12 Oct 2010 11:28:11 +0200

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam>
    toxic_sludge.html

    > Zbiornik z czerwonym ma około 600x500m.

    Bardziej mi o wysokosc chodzi. 30m, 50, 100 ?

    > Mówią o 800.000m^3.
    > Czyli 600x500x2.6m
    > Do tego jeżeli te dwa zbiorniki to były naczynia połączone, to
    > dochodzi woda z tego drugiego która mogła się przelać i wypłukać
    > więcej tego czerwonego szlamu.

    Widac ile szlamu jeszcze w zbiorniku zostalo, i ze woda w tym obok
    tez stoi.
    Owszem - woda akurat mogla splynac, powiedzmy metr wysokosci z obu.

    Ale i tak - do blizszego miasta jest 1.5km, do dalszego 5 - to ile
    ich tam w koncu zalalo ?

    No chyba ze najpierw poszla fala wody, zmyla ploty i rupiecie,
    zostawila troche czerwonego osadu .. no ale w tym jednym domu to
    dwa metry byly i na tyle dlugo ze w srodku tez ..

    J.