  • Data: 2019-01-23 14:36:25
    Temat: Re: tamron 18-250 i dziwny temat
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> writes:

    > Problem jest o tyle akademicka, że nikt nie kupi sobie obiektywu do
    > aparatu w oparciu o te wszystkie cyferki, a jeśli kupi to to co nazywasz
    > wprowadzeniem w błąd w zupełności takiej osobie wystarczy.

    W dalszym ciągu jest to celowe wprowadzanie w błąd w celu osiągnięcia
    korzyści majątkowej. I uczynienie sobie z tego stałego źródła dochodów
    :-(

    Natomiast najczęściej ludzie nie kupują w taki sposób obiektywów, kupują
    całe aparaty z niewymiennymi obiektywami. Oraz telefony. A później są
    zaskoczeni, że jak to, przecież on miał być jaśniejszy od lustrzanki,
    a tu stara lustrzanka z ciemnym superzoomem zabija taki aparat śmiechem.

    Nigdy się nie spotkałeś z takim czymś? Bo mi się zdarzyło przynajmniej
    kilka razy (druga możliwość: "parametry parametrami, ale lustrzanki
    inaczej się liczy").
    --
    Krzysztof Hałasa