  • Data: 2019-01-11 12:49:18
    Temat: Re: taśma led o weryfikowalnych parametrach
    Od: ww <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-11 o 12:29, jacek pisze:

    > Niestety ale gdy wywalisz rezystory diody nie będą miały jednakowego
    > prądu bo nie są jednakowe i spadek napięcia na ścieżkach też jest nie
    > równy. Spowoduje to że diody bliżej zasilacza będą mocniej świecić i
    > bardziej się przegrzewać. Nie jesteś w stanie zapewnić im równego prądu
    > bez tych rezystorów.

    A przy rezystorach mają jednakowy prąd ? Rezystory są równe czy może są
    tak dobrane że im dalej od zasilania tym mniejszy?

    Poza tym ja i tak muszę mocno zmienić konfigurację tych diod (choć
    ładniej wygląda słowo diód). One będą w dużo krótszych kawałkach i
    połączone częściowo równolegle a częściowo w szereg. Nie będzie na
    pewno jednego kawałka kilka metrów to nijak nie pasuje możliwych
    ustawień zasilacza. Tam jest niższy prąd a dużo wyższe napięcie.