eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingtechnologia do komunikacji przez stronke › Re: technologia do komunikacji przez stronke
  • X-Received: by 10.140.92.238 with SMTP id b101mr916616qge.6.1448833141412; Sun, 29
    Nov 2015 13:39:01 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.92.238 with SMTP id b101mr916616qge.6.1448833141412; Sun, 29
    Nov 2015 13:39:01 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    f78no4417742qge.1!news-out.google.com!z49ni22225qgd.1!nntp.google.com!f78no4417
    740qge.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Sun, 29 Nov 2015 13:39:01 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <565b4838$0$694$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=5.172.247.211;
    posting-account=Sb6m8goAAABbWsBL7gouk3bfLsuxwMgN
    NNTP-Posting-Host: 5.172.247.211
    References: <0...@g...com>
    <565b4838$0$694$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <d...@g...com>
    Subject: Re: technologia do komunikacji przez stronke
    From: fir <p...@g...com>
    Injection-Date: Sun, 29 Nov 2015 21:39:01 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:208909
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu niedziela, 29 listopada 2015 19:47:22 UTC+1 użytkownik Robert Winkler napisał:
    > W dniu 29.11.2015 o 18:34, fir pisze:
    > > jak abylaby najlepsza/najprostsza technologia do napisania apki ktora pozwalalaby
    dwu lub wiecej osobom grac lub w inny sposob komunikowac sie rpzez stronke www na
    ktora zainteresowane osoby wejdą?
    > > w sumie taka stronka do komunikacji jest np forum - ale chialabym by umozliwialo
    to nie tylko wymienianie wpsisow ale tez czytalo gesty myszy wyswiatlalo grafike..
    nie jestem na dany moment pewien czy zwykly html/js to latwo umozliwia..
    > >
    > > ?
    > > jak takie cos zrobic?
    > >
    >
    > Istnieją 4 sposoby na komunikacje:
    >
    > 1. Aplikacje co chwile odpytuje serwer czy ma dla niej jakieś nowe dane.
    > 2. Long-Pooling.
    > 3. Server-Sent Events.
    > 4. WebSockets
    >
    > Pierwszy i drugi sposób działa wszędzie.
    > Pozostałe dwa obsługiwane są tylko przez cześć przeglądarek.
    > Mogą być tez zablokowane przez stare serwery proxy i routery,
    > ale gdy działają to oferują najmniejsze opóźnienia
    > i najmniej obciążają serwer WWW.
    >
    > Jeśli chcesz zobaczyć jak napisać taką grę
    > to na githubie znajdziesz źródła ShootR
    > https://github.com/ntaylormullen/shootr
    >
    > Masz tam też odwołanie to EngGate
    > frameworka ułatwiającego pisanie gier w oparciu o HTML5
    > https://github.com/ntaylormullen/endgate
    >
    > Na koniec jeszcze SignalR, czyli biblioteka
    > opakowująca wszystkie 4, wspomniane wcześniej, sposoby komunikacji
    > https://github.com/SignalR/SignalR
    >
    a da sie to zrobic wogole bez 'kodu po stronie serwera' (tak jak ja robie tylko htmle
    i pliki resoursów) ? (i co to wogole jest kod po stronie serwera)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: