  • Data: 2014-09-22 11:04:04
    Temat: Re: temat z czapy - samochód elektryczny
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 22 września 2014 10:08:13 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    >Przy pewnych ograniczeniach eksploatacja wyjdzie trochę taniej niż na gazie. Ale
    pakiet usług dodatkowych może być atrakcyjny. Jazda wydzielonymi pasami, możliwość
    przejazdu przez centrum jak zamknięte dla spalinowych, darmowe parkowanie. W`Łodzi
    abonament miesięczny za parkowanie w centrum to 120 złotych. Roczny 1100.

    W takich dosc specyficznych warunakch mozna by sie zastanawiac, ale dla wiekszosci (w
    tym dla mnie ) to jest calkowicie bez sensu...
    Parkowac mam gdzie (za free), drugi samochod i tak bym musial miec, toto musialbym w
    garazu trzymac (ladowanie) - drugi garaz ?? :), wiec za przejazd ~500km/mc nie ma
    sensu utrudniac sobie zycia drugim pojazdem (na ON wychodzi ~200-250 PLN), + kolejne
    OC, przeglady rejestracyjne...

    WS