  • Data: 2014-09-22 11:10:35
    Temat: Re: temat z czapy - samochód elektryczny
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 22 września 2014 11:04:04 UTC+2 użytkownik WS napisał:
> [...]
    pakiet usług dodatkowych może być atrakcyjny. Jazda wydzielonymi pasami, możliwość
    przejazdu przez centrum jak zamknięte dla spalinowych, darmowe parkowanie. W`Łodzi
    abonament miesięczny za parkowanie w centrum to 120 złotych. Roczny 1100.

    > W takich dosc specyficznych warunakch mozna by sie zastanawiac, ale dla wiekszosci
    (w tym dla mnie ) to jest calkowicie bez sensu...

    > Parkowac mam gdzie (za free), drugi samochod i tak bym musial miec, toto musialbym
    w garazu trzymac (ladowanie) - drugi garaz ?? :), wiec za przejazd ~500km/mc nie ma
    sensu utrudniac sobie zycia drugim pojazdem (na ON wychodzi ~200-250 PLN), + kolejne
    OC, przeglady rejestracyjne...

    > WS

    Nie pisz o większości bo nie robiłeś badań i nie wiesz. Pisz o sobie. Uważam że mały
    elektryczny samochód może by nie podbił rynku motoryzacyjnego, ale jak by był
    dostępny nie tylko na stronie internetowej importera to miałby jakieś wzięcie.