  • 1. Data: 2009-01-09 19:18:58
    Temat: testowanie sprzetu - program
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    jakos nie znalazlem niczego szczegolnego, oprocz testmh. nie wiem czy
    mozna na nim polegac, czy nie. wykazal pare bledow w pamieci karty
    graficznej, ale nie wykazal bledow na dysku, ktore wiem, ze sa, stad
    moje dalsze poszukiwania.
    chcialbym porownac wyniki jego expertyzy z programem, ktory wy
    uwazacie za najlepszy sprawdzania kompa po calosci, o ile takie
    kombajny sa. dobrze by bylo, zeby byl pod windows, ale samo bootujacy
    bylby jeszcze lepszy. z gory dzieki za info. <rs>

  • 2. Data: 2009-01-09 19:30:25
    Temat: Re: testowanie sprzetu - program
    Od: pioruns <c...@b...cy>

    Dnia Fri, 09 Jan 2009 14:18:58 -0500, rs napisał(a):

> [...]
    > za najlepszy sprawdzania kompa po calosci, o ile takie kombajny sa.
    > dobrze by bylo, zeby byl pod windows, ale samo bootujacy bylby jeszcze

    Winstress firmy Ultra-X, Inc. Chyba nie ma lepszego :)

    http://www.winstress.com/
    http://www.uxd.com/
    --
    pozdrawiam, pioruns

  • 3. Data: 2009-01-09 19:34:53
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Fri, 9 Jan 2009 19:30:25 +0000 (UTC), pioruns <c...@b...cy>
    wrote:

    >Winstress firmy Ultra-X, Inc. Chyba nie ma lepszego :)
    >
    >http://www.winstress.com/
    >http://www.uxd.com/

    dzieki. zaraz go obczaje. <rs>