  • 1. Data: 2009-01-09 14:14:32
    Temat: komputer na UPS
    Od: "DUZY" <s...@m...pl>

    Cześć,

    temat nieco przewrotny, aa pytanie jeszcze dziwniejsze...
    czy komputer moze bezpośrednio stac na UPS-ie?
    wydaje, że niby dlaczego nie .. ale moze jest cos czego nie wiem?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-01-09 15:03:51
    Temat: Re: komputer na UPS
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik "DUZY" <s...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Cześć,
    >
    > temat nieco przewrotny, aa pytanie jeszcze dziwniejsze...
    > czy komputer moze bezpośrednio stac na UPS-ie?
    > wydaje, że niby dlaczego nie .. ale moze jest cos czego nie wiem?

    Jeśli w instrukcji nic nie napisano o tym by nie zasłaniać z góry to IMHO można.
    Sprawdź jak bardzo się grzeje od góry po np. 10 minutach pracy na baterii z pełnym
    obciążeniem.