  • 1. Data: 2009-01-09 13:02:04
    Temat: Waska obudowa do PC
    Od: "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl>

    Witam,

    Czy istnieja waskie obudowy bez otworow 5,25?
    Moze komus sie obilo o oczy? sprawdzilem allegro/google/ strony domowe
    kilku producentow i jakos wszystkie maja:)

    Mam cztery skladaki i chcialbym przelozyc "bebechy" do czterech, takich
    samych, waskich obudów, ustawic kolo siebie zeby mniej miejsca zajmowalo. (w
    skladakach nie mam napedow CD / DVD)

  • 2. Data: 2009-01-09 14:19:11
    Temat: Re: Waska obudowa do PC
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gk7hs8$ko5$1@news.task.gda.pl, *Dexter-Labolatory* wrote:
> [...]
    > takich samych, waskich obudów, ustawic kolo siebie zeby mniej miejsca
    > zajmowalo. (w skladakach nie mam napedow CD / DVD)

    a np takie nie moga byc?
    http://www.allegro.pl/item516615391_dell.html

    (nie moja aukcja, wyszukana losowo)

    Tyle ze tam nie przelozysz bebechow, bo tam pasuja tylko te oryginalne
    dellowskie...
    Na duzo ciensza obudowe nie zejdziesz raczej, chyba ze w pctach
    przemyslowych...
    Podstawowym ograniczeniem jest raczej plyta, na niej procek i cooler. Poza
    tym zasilacze sa dosc grube.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-01-09 15:10:34
    Od: "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl>

    darnok wrote:
> [...]
    > dellowskie...
    > Na duzo ciensza obudowe nie zejdziesz raczej, chyba ze w pctach

    wolalbym nowa obudowe z faktura i zeby standardowej wielkosci sprzet sie
    miejscil, typu zasilacz i plyta glowna

    > Podstawowym ograniczeniem jest raczej plyta, na niej procek i cooler.
    > Poza tym zasilacze sa dosc grube.

    No ale zasilacz moze byc przykrecony na cienszym boku w srodku obudowy

    Prawie idealna byla by taka: TRACER JAGUAR TRO-602 / niestety juz nie jest
    w sprzedazy

    Tataj sa dokladne fotki srodka (zobacz zasilacz)
    http://www.infobis.nazwa.pl/allegro/rafal/obudowa4.j
    pg
    http://s206.allegro.pl/item473476977_473476977.html

    Nad zasilaczem zrobili niestety 5,25" :( W tym miejscu by weszly nawet ze 3
    dyski + jakis wiatrak do dyskow

  • 4. Data: 2009-01-09 17:22:09
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Uzytkownik "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl> napisal w
    wiadomosci news:gk7pd6$7a3$1@news.task.gda.pl...
> [...]
    > jest w sprzedazy
    >
    > Tataj sa dokladne fotki srodka (zobacz zasilacz)

    Tu maja w ofercie:

    http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=5291&ka
    tid=13&grupa=168
    http://sklep.soszka.net/shop,show,1528

    --
    ==========###-###*###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 5. Data: 2009-01-10 12:41:22
    Od: "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl>

    Jd. wrote:
    > Uzytkownik "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl> napisal w
> [...]

    dzieki za linki ale w pierwszym sklepie pod produktem "Produkt niedostępny,
    wycofany z oferty"
    a w drugim "Aktualnie Sklep jest w budowie i nie będą realizowane żadne
    zamówienia do momentu otwarcia."

    jakby ktos widzial obudowe choć trochę podobną do "TRACER JAGURA TRO-602"
    to prosze o info

  • 6. Data: 2009-01-10 13:04:18
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Uzytkownik "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl> napisal w
    wiadomosci news:gk7hs8$ko5$1@news.task.gda.pl...
> [...]
    >
    > Mam cztery skladaki i chcialbym przelozyc "bebechy" do czterech, takich
    > samych, waskich obudów, ustawic kolo siebie zeby mniej miejsca zajmowalo.
    Czyli rozwiazanie typu barebone odpada, bo wymaga mniejszych plyt . Chodzi
    ci o obudowy desktopowe postawione na sztorc czy generalnie zaoszczedzenie
    miejsca w dowolny sposób? Istnieja obudowy niskie desktopowe, ale mieszczace
    jak najbardziej naped optyczny, popularne zwlaszcza w bankach i podobnych
    firmach. Do dostania u handlarzy sprzetem poleasingowym. Moze to,
    ewentualnie w pozycji pionowej.

  • 7. Data: 2009-01-10 21:29:35
    Od: Nazgul <...@v...pl>

    Dexter-Labolatory pisze:
    > jakby ktos widzial obudowe choć trochę podobną do "TRACER JAGURA
    > TRO-602" to prosze o info

    http://www.inpact.pl/product_info.php?cPath=35_198&p
    roducts_id=692&osCsid=2a2f5c2011b0f6277a3a0fa9c5a4c6
    00

  • 8. Data: 2009-01-10 23:37:27
    Od: Mariusz <m...@w...pl>

    Dexter-Labolatory pisze:
> [...]
    > jest w sprzedazy
    >
    > Tataj sa dokladne fotki srodka (zobacz zasilacz)

    O 4 cm węższa od typowych. Czyli zyskujesz "aż" 16 cm na 4 obudowach.
    Czy warto ?

    M.