    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: transformator 230V->110V
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sat, 29 Sep 2018 14:16:22 +0200

    Dnia Sat, 29 Sep 2018 11:53:28 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Ale to nie jest zwykłą lodówka. To jest maszynka do lodów. Nawet egzemplarze,
    > które mogę kupić z Korei są na 110V.
    > https://www.amazon.com/gp/product/B01M2BRKRW/

    Ciekawe, czy to sie do czegos nadaje.
    Wydajnosc chlodzaca Peltierow jest raczej mala.

    a w user manual

    Important: Make sure the power socket is 100~240 V 50/60Hz AC.

    Ale to powinno dzialac bez trafa
    https://www.amazon.de/Vollautomatische-Thermoelektri
    sche-Eismaschine-Milchshake-erforderlich/dp/B0744YZ6
    K1

    >>> ten (750W, ?8x):
    >>> https://uk.rs-online.com/web/p/safety-site-transform
    ers/1226711/

    > No ale to dla tych 2kW. Przeciez nikt nie spodziewa się, że takie coś
    > pociągnie pełną moc znamionową w trybie ciągłym.

    Skoro pisza 2.2kVA, to sie tyle spodziewam.

    > 1kW może. Ta 750W to też bym nie zaryzykował cigłym więcej niż połowę.

    Nie napisali .. to moze i moc ciagla.
    Tylko uwazaj na te wyjscie 2*110V - z jednego brac 750W nie mozna.

    >Ciekawe czy to pływa w oleju.

    No oko - mogloby.
    Jest tez spora roznica wagi.

    > No tez mi wygląda choć nie rozumiem. Raczej tego targać w tę i we wtę
    > nie będę.

    Na zlomie sporo warte bedzie ... chyba, ze z aluminium :-)

    J.