    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: transformator 230V->110V
    Date: Sat, 29 Sep 2018 13:01:41 GMT

    On 2018-09-29, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ciekawe, czy to sie do czegos nadaje.

    Nie denerwuj mnie :)

    Ma kupę pozytywnych opinii. Aż tak źle być nie może. Bardziej się
    obawiam czegoś w stylu DOA (dead on arrival) bo juź to z Amazonem
    przechodziłem i gdyby nie to, że pojechałem im po PR'ze na FB to byłbym
    kilka stów w plecy.

    Pi-arze na fejsbuku...kurcze, co ja za bełkot tu uskuteczniam.

    > Wydajnosc chlodzaca Peltierow jest raczej mala.

    I tak i nie. Wstawiłem kiedyś 20W moduł do takie turystycznej, pasywnej
    30l lodówki i był w stanie zjechać temperaturę o jakieś 15C.

    > a w user manual
    >
    > Important: Make sure the power socket is 100~240 V 50/60Hz AC.

    Zobacz sekcje pytań do produktu.

    Question:
    110v or 220v?
    Answer:
    110v
    By Delores Withers on April 4, 2017

    Question:
    What's the rated input power supply? 110v or 220v. would love it if it was both so i
    can send it to my family in the uk.
    Answer:
    110v
    By joshua h on June 1, 2018

    > Ale to powinno dzialac bez trafa
    > https://www.amazon.de/Vollautomatische-Thermoelektri
    sche-Eismaschine-Milchshake-erforderlich/dp/B0744YZ6
    K1

    Rozważałem, 30% mniejsza pojemność. Poza tym to co idzie ze Stanów też
    jest 110V a z DE do mnie nie wyślą.

    --
    Marcin