-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: troluje was a wy sie dajecie
Date: Mon, 9 Nov 2015 16:27:53 +0100
Organization: InterroR Dezign'tegration Labs.
Lines: 39
Message-ID: <n1qe1u$s5b$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
References: <n1o7ql$nlh$1@pippin.nask.net.pl> <n1q8jf$b1o$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<n1qb21$j54$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <n1qdaa$f8b$2@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 195.177.100.236
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1447082878 28843 195.177.100.236 (9 Nov 2015
15:27:58 GMT)
X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Nov 2015 15:27:58 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.3.0
In-Reply-To: <n1qdaa$f8b$2@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571990
[ ukryj nagłówki ]On 2015-11-09 16:15, Liwiusz wrote:
> W dniu 2015-11-09 o 15:36, elmer radi radisson pisze:
>> Majac zapiete pasy, kierowca ma swoje cztery litery
>> i plecy we wlasciwym miejscu i lepiej odczuwa zachowanie pojazdu,
>> a w sytuacji gdy musi wykonac gwaltowny manewr albo samochod
>> np. wpadnie w poslizg, nie lata po samochodzie probujac chwycic
>> sie kierownicy jak tonacy brzytwy, tylko ma szanse wykonac prawidlowa
>> kontre.
>
> ten argument słyszałem wiele razy, ale nie czytałem jeszcze żadnych
> badań lub statystyk, które by go potwierdzały.
Nie za bardzo rozumiem, spodziewasz sie statystyk odnosnie tego
odnosnie czego sam mozesz sie przekonac w zakresie techniki prowadzenia
i wystarczy do tego troche doswiadczenia za kolkiem i wyobrazni?
Zrob sobie prosty test - najlepiej w miejscu pozbawionym ruchu:
jadac bez pasow zacznij mocno hamowac, a jeszcze lepiej - wprowadz
samochod w boczny poslizg. Myslisz ze sila pchajaca cialo do przodu
i powodujaca ze opierasz rece na kierownicy czy tez wlasciwie probujesz
od niej odepchnac pozwoli na manewry rownie skuteczne, gdy nie
traktujesz kierownicy jak podparcia i uchwytu? Analogicznie, gdy cialo
zacznie uciekac na bok, nie bedac utrzymane pasami.
Poza tym ta sama sila podczas gwaltowniejszego wytracania predkosci
bedzie odrywala plecy od fotela. Tymczasem prawidlowe przyleganie
plecow do fotela pozwala na odbieranie bodzcow bedacych efektem
zachowania pojazdu na drodze i dostarcza prawidlowego "wyczucia"
samochodu i tejze drogi.
--
memento lorem ipsum
Następne wpisy z tego wątku
- 09.11.15 16:29 RoMan Mandziejewicz
- 09.11.15 16:29 sirapacz
- 09.11.15 16:32 Liwiusz
- 09.11.15 16:33 Artur Miller
- 09.11.15 16:34 Liwiusz
- 09.11.15 16:39 elmer radi radisson
- 09.11.15 16:42 elmer radi radisson
- 09.11.15 16:41 masti
- 09.11.15 16:44 Liwiusz
- 09.11.15 16:47 Artur Miller
- 09.11.15 16:49 Liwiusz
- 09.11.15 16:50 Artur Miller
- 09.11.15 16:53 Liwiusz
- 09.11.15 16:55 elmer radi radisson
- 09.11.15 16:57 Liwiusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=