    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: tv na działce
    Date: Thu, 5 Jul 2018 23:57:18 +0200

    W dniu 2018-07-05 o 21:41, Krycha pisze:

    > Tylko dla mnie jest dziwne i niezrozumiałe, że źle jest tylko
    > na MUX-3 kanał 34.
    > A na innych nie.

    Jest bardzo sprytny programik na Androida, wabi się DVB-T finder.

    Wybrałem zupełnie przypadkową lokalizację, aby sprawdzić nadajnik, o
    którym pisałaś. Wygląda na to, że wszystkie MUX-y idą na 100kW, więc
    problem tkwi być może w dodupnej antenie albo reszcie instalacji, gdzie
    z jakichś powodów (interferencje?) jedna częstotliwość jest albo
    tłumiona, albo filtrowana.

    Tu dałem screeny z programu:

    https://zapodaj.net/b7a45203dbd61.png.html
    https://zapodaj.net/47195a1da6f89.png.html
    https://zapodaj.net/05a85eef50ea7.png.html
    https://zapodaj.net/6773cb633a395.png.html

    Programik jest na tyle fajny, że można wejść na dach i ustawić antenę
    bardzo dokładnie na zasadzie "pomiędzy kominem Zośki a stodołą sołtysa"
    - zobacz fotka z ostatniego linku.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam