  • Data: 2017-11-12 12:00:15
    Temat: Re: w CEP. Żadna wladza nie daje wolności.
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-11 o 20:39, Romaniuk pisze:

    > Nic na to nie poradzisz. Tak chciał Naród i taką władzę mamy.
    > Hitler też otrzymal władzę od Narodu w demokratycznych wyborach.
    > Całe szczęście, że Unia Europejska stara się przeciwdziałać
    > zakusom dyktatora Kaczyńskiego. Czy to będzie skuteczne to czas pokaże.

    Przecież w sumie wszyscy wiedzą że tak naprawdę Naród to nie
    zgromadzenie jakichś masochistów aby wyrażał wolę tego że chce przez
    wybrańców być kopany w d*ę. Więc powoływanie się na niego wobec faktu że
    polityk (władza) nie ponosi prawnie żadnych konsekwencji wobec kłamstw
    oszustw i przeróżnych innych matactw, jakich się dopuszcza wobec owego
    narodu, jest jakby na to nie patrzeć - mocno naciągane.

    Także ze strachem myślę o tym co by tu dopiero się działo gdyby nie ta
    Unia.