  • 81. Data: 2012-07-07 18:16:32
    Temat: Re: w sprawie sikacza
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:jt1p8b$pvl$1@inews.gazeta.pl...

    > Widzisz Arni... Ja mam jeszcze kolegow w realu.

    Nie ma takiego marketu w Słubicach.

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 82. Data: 2012-07-08 06:30:03
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-07 18:16, Jasio pisze:
    > Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nie ma takiego marketu w Słubicach.

    we Frankfurcie jest

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 83. Data: 2012-07-08 09:22:30
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Magic <m...@w...pl> wrote:

    >Poprosiłem Mariusza o to, by bramka do grupy została wyraźnie oznaczona
    >jako "Ogólnopolska grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle" i na samej górze
    >tematów miała doklejonego na stałe najnowszego FAQbota.

    Myslisz ze to cokolwiek zmieni?;) To nie jest tylko kwestia nazwy ale
    calego lajaltu osadzenia bramki. Takich bramek w roznych portalach
    jest od groma i wiekszosc jakie widzialem jest zrobiona jakos tak, ze
    nie ma watpliwosci dokad prowadza, ot usluzne podanie pomocnego
    narzedzia uzytownikom. Daleko nie szukajac, jak takie cos:
    http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,48200.html?group=pl
    .rec.motocykle
    Nie wierze, ze "w imieniu grupy" wynegocjujesz cokolwiek ponad jakies
    dzialania pozorowane. Jak mawiali starozytni indianie; kto sie k...wa
    urodzil, orlem nie wyleci.

  • 84. Data: 2012-07-14 16:35:01
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Wow, stary na prawdę nie przykleiłeś że to był taki "dżołk"? Chyba na
    > prawe nie! Jeszcze kilka takich błyskotliwych wniosków i analiz i
    > wyprzedzisz Arniego w moim prywatnym rankingu "Najaktywniejsze Ogry
    > Sezonu 2012"... ;)
    > Pozdr,
    > Mariusz

    Jak ty kurwa mozesz artykuły pisać... W krótkim tekście jebiesz 2 byki
    ortograficzne. Tragedia. Naprawdę. (sprawdź jak to się pisze). Baranie
    jebany...

    --
    Grzybol

  • 85. Data: 2012-07-14 22:29:26
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Grzybol" napisał w wiadomości grup
    > Jak ty kurwa mozesz artykuły pisać... W krótkim tekście jebiesz 2 byki
    > ortograficzne. Tragedia. Naprawdę. (sprawdź jak to się pisze). Baranie
    > jebany...

    Uwazaj, bo zaraz Ci koles odpisze, ze to byl celowy zabieg stylistyczny,
    zeby dopasowac sie do poziomu grupy. A w ogole to on wie wszystko najlepiej
    i trzeba zmienic zasady ortografii.

    Przeciez on ma problemy z podstawowymi pojeciami z dziedziny mechaniki i
    zamiast sie przyznac, ze nie do konca rozumial dane slowo, to brnal dalej,
    twierdzac ze wszyscy sie myla (mimo, ze podsuwalem linki do pojecia w
    slowniku, ktore ignorowal).

    Tylko czekac az napisze "ja bynajmniej jestem redaktorem i sie na tym znam"
    ;)

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo