  • Data: 2014-11-02 21:31:55
    Temat: Re: wąskie zimówki
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    http://www.opony.com.pl/artykul/jakie-opony-na-zime-
    waskie-czy-szerokie/?id=1070

    "Szerokie zimówki mają oczywiście swoje wady. Specjaliści Continental
    przyznają, że przyczepność szerokich opon zimowych pozostawia wiele do
    życzenia w głębokim świeżym śniegu. Ze względu na powstający klin, który
    proporcjonalnie zwiększa się wraz ze wzrostem głębokości opon. Natomiast
    węższa opona łatwiej przebija się przez luźny i głęboki śnieg. To
    właśnie ta zaleta węższych opon sprawia, że są one dziś powszechnie
    stosowane zimą."

    Jak ktoś tu napisał zależy czego się oczekuje.
    Ja się głównie turlam i nie szaleję z prędkością. Dlatego zależy mi
    właśnie na trakcji w głębokim świeżym śniegu i dotarciu do celu.