  • Data: 2018-09-23 17:23:39
    Temat: Re: we mgle
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 23 Sep 2018 17:09:58 +0200, Marek S napisał(a):
    > Pewnie czarność odmówiła współpracy i wskutek tego zginął kierowca.

    Bywalo pare przypadkow mgly, w bialy dzien, i skutek podobny.
    No niestety - nie potrafimy jezdzic w takich warunkach.
    I nie zwalajmy na noc.

    Nie bylem, nie widzialem, to trudno cos rzetelnie powiedziec.

    > Z jakiej góry? TIRy nie mają wysokości 20m - bo pewnie dopiero stamtąd
    > byłoby coś widać wskutek rozrzedzenia dymu, choć niekoniecznie ulicę
    > więc widok byłby średnio przydatny.

    Jakas drobna nierownosc terenu ogranicza zasieg widocznosci drogi.
    Ale tirman siedzi znacznie wyzej, to widzi troche dalej.

    > No więc doszliśmy do konsensusu :-)

    Ale tez mysle, ze widocznosc zanikala stopniowo i byl czas zwolnic ..

    > Świadomie byś brnął w środek pożaru? Bo ja nie widząc drogi przed sobą,
    > nie rozumiejąc do końca co się dzieje (czarny dym czarną nocą) i czując
    > w kabinie zapach palonej gumy miałbym spory dylemat.

    A widzisz - o pozarze nie pomyslalem.

    Ale nos moglby mnie przekonac :-)

    > Z pewnością byłby
    > hebel i zjazd na pobocze + awaryjne. A potem chwila na analizę sytuacji
    > i decyzja wiać czy nie wiać, w którą stronę i czy samochodem.

    No widzisz, a mnie we mgle jakos nie wpadlo do glowy, ze bezpieczniej
    bedzie sie zatrzymac i poczekac pare godzin :-)

    J.