  • 11. Data: 2007-08-24 19:43:52
    Temat: Re: whois
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Jacek Zapala wrote:

    > Nie bardzo. Zastosowane rozwiązanie nie atakuje idei tylko sposób
    > implementacji, a to zasadnicza różnica.

    I to mialem w tym przypadku na mysli. Chociaz o samym zaulku, w jaki
    czasem zapedza stosowanie captcha w obecnej formie tez moznaby
    podyskutowac, niemniej jednak nie stanowi to specjalnie tematyki tg.

    > Czy tylko ja odbieram ten tekst jako lekko arogancki?

    Dlaczego? IMHO wyglada to po prostu dosc osobliwie, w koncu
    od tego jest siec zeby z niej korzystac mozliwie bez koniecznosci
    uzywania telefonu. Co byc moze tez niekoniecznie spotka sie
    z szybko uzyskanym rezultatem.

    Nawiasem mowiac, sam punkt 4. dotyczacy dostepnosci via port 43/TCP
    wg. http://www.rfc-ignorant.org/policy-whois.php nie jest
    spelniony wiec nie wiem gdzie wlasciwie tkwi arogancja. Jesli
    oczywiscie ktos traktuje to powaznie ;).

    W kazdym razie chociazby to:
    http://www.rfc-ignorant.org/tools/detail.php?domain=
    pl&submitted=1186338719&table=whois
    nie wzielo sie "znikad".

    --

    daleko od chassis.

  • 12. Data: 2007-08-30 08:50:20
    Od: "Pawel J. Sawicki - s/-//g" <p...@p...name>

    Marcin Gryszkalis <m...@f...pl> wrote:

    > solved, jakkolwiek myślę, że na niedługo ;)

    Poprawili :( Captcha to juz niestety nie jest:

    printf "ciag znakow" | md5sum | awk '{ print $1 }'

    Po zawodach, chyba ze "preprocesing" to jakas prosta operacja na znakach, a
    nie cos co zwiekszy dlugosc ciagu :/

    --- P.J.S

  • 13. Data: 2007-08-30 21:22:19
    Od: Marcin Gryszkalis <m...@f...pl>

    Pawel J. Sawicki - s/-//g wrote:
    > Poprawili :( Captcha to juz niestety nie jest:
    Chciałeś powiedzieć - znowu zepsuli ;)

    > Po zawodach, chyba ze "preprocesing" to jakas prosta operacja na znakach,
    > a nie cos co zwiekszy dlugosc ciagu :/

    ciąg jest tej samej długości ale nie mam w tej chwili czasu analizowac, to
    moze byc cokolwiek w stylu
    $hash = md5(16 x reverse(md5($cap."salt")))

    napisałbym jeszcze pare słów, ale jeszcze mnie ABW zwinie - np. za
    naruszenie DMCA :)

    pozdrawiam
    --
    Marcin Gryszkalis, PGP 0x9F183FA3
    jabber jid:m...@f...pl, gg:2532994

  • 14. Data: 2007-08-30 22:25:43
    Od: Marcin Gryszkalis <m...@f...pl>

    > Chciałeś powiedzieć - znowu zepsuli ;)

    I tylko jeszcze dopisze bo wkurzony jestem tak ogólnie - lepiej tracić czas
    na poprawianie captchy zamiast posiedzieć nad tym jak poprawić whois, tak,
    żeby normalny człowiek mógł tego używać a (jeśli to faktycznie istotne)
    ograniczyć harvesting... na potęgę posępnego czerepu! mam władzę! My
    preciousssss domainssss...

    pozdrawiam

  • 15. Data: 2007-08-31 09:46:01
    Od: "AdRam" <a...@d...pl>

    > na potęgę posępnego czerepu! mam władzę! My
    > preciousssss domainssss...

    A to wszystko przez to, że ktoś wpisał "whois pis.org.pl"... :)