  • 11. Data: 2011-10-27 15:55:38
    Temat: Re: wiarygodnosc targeo
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bydlę" napisał w wiadomości grup
    >To jest po prostu zapis z zeszłego tygodnia.
    >Misiu puszysty - pomyśl kiedyś - jak wg ciebie mieliby prognozować
    >prędkość na tamtym odcinku W ZWIĄZKU Z KORKIEM, na podstawie BRAKU
    >JAKICHKOLWIEK danych?
    >Nikt tamtędy nie jechał z urządzeniem, nie było odczytów, nie ma
    >danych, a ty oczekujesz, że jednak tam będą precyzyjne dane
    >pochodzące z... kosmosu?

    No jakze to - korek na 45 km, i nie trafil sie w nim nikt z
    urzadzeniem ?

    Wniosek jest prosty - cale to targeo jest niewiarygodne, skoro ma dane
    z poprzedniego tygodnia :-)

    Nawiasem mowiac to bardzo mnie interesuje jak wyglada wiarygodnosc
    google oraz naviexperta.

    w NE to sam widzialem ze niektore ulice w miescie nie zmienialy stanu
    przez kilka dni.

    J.

  • 12. Data: 2011-10-27 16:26:38
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > Nawiasem mowiac to bardzo mnie interesuje jak wyglada wiarygodnosc google
    > oraz naviexperta.
    >
    > w NE to sam widzialem ze niektore ulice w miescie nie zmienialy stanu
    > przez kilka dni.

    Navi niby jest ok, ale po miesiącu testów nie przedłużyłem licencji.
    Jechałem na południe: w tamtą stronę trasa była wybrana i prowadzona dobrze,
    z powrotem źle i utknałem na dobre 45 na remoncie mostu - kuriozalna
    sytuacja bo w mieście chciałem skręcić w prawo a navi uparła się, że w lewo.
    Remont mostu nie rozpoczął się tego dnia więc ktoś wcześniej _MUSIAŁ_
    tamtędy jechać.

    Często gęsto nie zgadzają się limity prędkości na danej drodze, najczęściej
    są zaniżone w stosunku do znaków choć było i odwrotnie.

    Ostatnio navi kompletnie dała ciała prowadząc zgodnie z adresem tak, że do
    miejsca docelowego było 2km - osiedle w wAw :|

    Mam miejszane uczucia co do tego systemu i mam nadzieję, że auto mapa na
    androida niedługo się pojawi.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 13. Data: 2011-10-27 20:09:47
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Bydlę w <news:j8bah7$7qp$1@cougar.axelspringer.pl>:

> [...]

    g/>

    > TRak, nie dosyć, że problemy z czytaniem, to jeszcze i myśleniem.

    Nie musisz się tym chwalić, to widać.

    > A to są PRAWDZIWE dane:
    > <http://img256.imageshack.us/img256/2457/screenshot2
    0111027at120.png>
    > <http://img716.imageshack.us/img716/2457/screenshot2
    0111027at120.png>

    Sugerujesz, że manipulowałem przy zrzucie ekranu?

    > co się dzieje, gdy nie ma odczytów i
    > co się dzieje, gdy pojawi się pierwszy pojazd i to w drugą stronę...

    To jest bez znaczenia -- zafiksowałeś się na pasach i czujnie wyciąłeś w
    pierwszej odpowiedzi:
    "Żeby średnia wyszła >80 część (jeśli nie wszyscy) wręcz *musi* grzać >80"

    Jeden z nas ma problemy z myśleniem i nie jestem to ja.

    Kombinuj dalej z twórczym psuciem cytatów, i wszystko zwal na niedorobiony
    /makówkowy/ Unison...

    --
    Tomasz Nycz

  • 14. Data: 2011-10-27 23:42:21
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-10-27 15:55, J.F pisze:
    > Użytkownik "Bydlę" napisał w wiadomości grup
    >
    > No jakze to - korek na 45 km, i nie trafil sie w nim nikt z urzadzeniem ?

    I system np. uznał że pewnie dojechał do celu, skoro się zatrzymał i
    stoi ileś godzin...

  • 15. Data: 2011-10-28 21:26:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 27 Oct 2011 16:26:38 +0200, kamil/Endurorider.pl napisał(a):

> [...]
    > Remont mostu nie rozpoczął się tego dnia więc ktoś wcześniej _MUSIAŁ_

    Akurat tego bym nie podkreslal.
    Jechal, ale zglosil zwykly korek a nie dlugi remont, albo wcale nie
    zglosil, co moze w dodatku potraktowano jako koniec remontu.

    Niestety - trzeba sledzic takze oficjalne komunikaty, a im sie moze nie
    chciec.

    J.

  • 16. Data: 2011-10-28 21:29:16
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

> [...]
    > zglosil, co moze w dodatku potraktowano jako koniec remontu.
    >
    > Niestety - trzeba sledzic takze oficjalne komunikaty, a im sie moze nie

    Niby tak, ale ten remont to pewnie od kilku(nastu) miesięcy tam jest więc...
    Poza tym cały czas mam wrażenie, że Navi jeszcze przechodzi choroby wieku
    dziecięcego. "Komputer pokładowy" jest malo fajny i ogólnie niby ok, ale
    jakoś tak biednie :)

    Bardzo dobrze działa wybierania głosowe w navi (HTC z androidem :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 17. Data: 2011-10-29 00:41:31
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-10-26 12:43, szufla pisze:

    > targeo pokazuje, zemozna grzac>80 :)

    Jechałem dziś A4 ... AM mówiła - 240 km prosto ... w pewnym
    momencie zmieniła zdanie i na jakiś podrzędny zjazd kieruje ...
    analizuję (nie mam CB) ... patrzę, 2 tiry na podkarpackich
    blachach spierdalają ... myślę - musi jakiś wypadek ... nigdy
    nie widziałem, żeby na tym zjeździe ktokolwiek zjeżdżał ...
    posłuchałem zatem swojej dedukcji i AM - dałem w prawo ... potem
    3 razy przejeżdżałem w pobliżu stojącej całkowicie A4 :)

    Po powrocie na A4 - miut malina ... totalnie pusta droga ... jak
    wcześniej tłok był, że hej ... tak puściutko ... zajeżdżam na
    bramki - opad cyca ... 3 bramki puste ... nie wiedziałem w którą
    jechać :) ... to samo na kolejnych bramkach ... zjechałem na
    zakopiankę, i do Nowego Targu w kierunku w którym ja jechałem
    doliczyłem się 36 łącznie pojazdów, które wyprzedziłem lub które
    mnie wyprzedziły ...

    Mam wrażenie (może) , że prezentowanie danych ma jakiegoś laga,
    bo podgląd targeo z laptopa nie sugerował takiej kupy ...

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 18. Data: 2011-10-30 18:25:24
    Od: z <z...@g...pl>

    Rafał "SP" Gil pisze:
> [...]

    Właśnie przebrnąłem przez 10 kilometrowy korek którego targeo nawet nie
    zauważyło. Korek trwa już kilka godzin i kilka godzin jeszcze będzie trwać.
    No chyba że panowie policjanci (albo inne służy) ruszą tyłek, wyłączą
    durne światła na krzyżówkach świdnickich postawią tam mundurowego do
    kierowania ruchem.
    Nie wku... by mnie to aż tak bardzo gdyby to nie była "normalka" w tym
    miejscu. Wszyscy wiedzą że będzie korek, wszyscy wiedzą że jest jeszcze
    remont ale pomyśleć to już zbyt trudne :-(