  • Data: 2016-07-25 12:25:35
    Temat: Re: więcej światła ! duuuużo więcej światła potrzeba !
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Są lampy LED o mocy 500W i 50klm. Mają format trochę większy od A6. Ale
    potrzebujesz do nich słuszny radiator i są one raczej do celów
    oświetleniowych (moduły do lamp do oświetlenia stadionów). Fizycznie
    jest to płytka na bazie aluminium, na tym jest 10 modułów po 50W
    połączonych równolegle. Jak ci zależy na skupieniu światła, to dałbym
    raczej pojedyncze moduły po 100W, do każdej soczewkę Fresnela tak, by
    ognisko było w jednym miejscu. Ale trzeba uważać nie tylko na oczy, tak
    skupione światło może wypalić dziury ;-).

    Waldek

    > Zachęcony tym opisem ;
    >
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=158
    22945#15822945