  • 41. Data: 2010-07-27 15:06:35
    Temat: Re: wieczne pytania obslugi na stacjach...
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    news:i2mf4q$rea$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w

    > Biznesmen wiekszy a mentalnosc ta sama.
    > Co ty myslisz - ze studenciaki chca sie wykazac ?
    >
    > Kierownik kazal, jemu kierownik okregowy kazal, a jemu dyr d/s marketingu.

    Studenciak pewnie nie ma nic do powiedzenia, albo wyleci z pracy, nie bedzie
    mial za co akademika oplacic i na tym skonczy kariere.

    Szkoda tylko tych ludkow, korporacje szkola ich od malego posluszenstwa i
    nie wychylania nosa zbyt daleko.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 42. Data: 2010-07-27 15:07:46
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    Tankuj na Neste. Tam się nie ma kto pytać o głupoty.

  • 43. Data: 2010-07-27 15:21:08
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-07-27 12:48, bratPit[pr] pisze:

    > jednak bankowość elektroniczna ma swoje zalety :-)

    Ale taka w pełni elektroniczna. Póki co mBank i jego wpłatomaty sobie
    chwalę. Ale pamiętam początki wpłatomatów w Citi (zaraz po przejęciu
    Handlobanku) - durna procedura, z wpychaniem kasy do koperty którą
    wypluł wpłatomat, jej opisywaniem, deklaracją, itp. No i kasa na koncie
    była po 72h, a w mBanku jest niemal natychmiast.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 44. Data: 2010-07-27 15:28:20
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-07-27 13:10, bratPit[pr] pisze:

    > aż tak źle mi życzysz? ;-)

    > hehe, następny podpunkt do listy zaprzeczającej,

    Wiesz co? Rozwiązaniem twoich problemów byłby tshirt z wyraźnym i
    dobitnym napisem "Jestem na NIE!". ;)

  • 45. Data: 2010-07-27 15:36:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin K." <k...@g...com> napisał
    >Ostatnia większa kolejka na stacji paliw jaką pamietam składała
    >się z
    >klienta przede mną i mnie samego ;-)

    Ale klient przed toba podal piec kart i grymasil przy hotdogach ..
    jak ja was k* nienawidze :-)

    J.

  • 46. Data: 2010-07-27 15:41:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <z...@g...pl> napisał w
    > Tankuj na Neste. Tam się nie ma kto pytać o głupoty.

    Tylko ostatnio ktos mi zwrocil uwage ze nie ma tez kto pilnowac
    dostawcow.
    Mozna na neste bezpiecznie diesla zatankowac czy nie ?
    Pare razy tankowalem, ale nie wiadomo jak dlugo pompa to zniesie
    :-)

    No i nie ma tam coli, redbula, hot-doga, ani punktow za ktore mozna
    pluszaka dla dziecka wygrac :-P

    J.

  • 47. Data: 2010-07-27 15:43:35
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Wiesz co? Rozwiązaniem twoich problemów byłby tshirt z wyraźnym i dobitnym
    > napisem "Jestem na NIE!". ;)

    hmm, właśnie mi przypomniałeś pewien film z Jimmym Carrey - Yes Man,
    powinienem obejrzeć ten film raz jeszcze i go przemyśleć ... ;-)

    brat

  • 48. Data: 2010-07-27 15:44:31
    Od: "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    > Pare razy tankowalem, ale nie wiadomo jak dlugo pompa to zniesie :-)
    >
    > No i nie ma tam coli, redbula, hot-doga, ani punktow za ktore mozna

    Az mi sie stary dowcip przypomnial:

    "Pan tu przyjechal p****c sie, czy jezdzic winda?" ;-)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 49. Data: 2010-07-27 15:45:01
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > wpłatomat, jej opisywaniem, deklaracją, itp. No i kasa na koncie była po
    > 72h, a w mBanku jest niemal natychmiast.

    tak, tak, właśnie o tym mówię, aczkolwiek w razie czego nie ma na kogo mordy
    wydrzeć... chociaż z drugiej strony nie ma o co :-)

    brat

  • 50. Data: 2010-07-27 16:10:42
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 27 Jul 2010 09:57:38 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Na ciebie działa odwrotnie - czyli jak? Przestajesz tankowac?

    Ja nigdy nie tankuję na BP. Przez te ich promocje, punkty i namawianie na
    sznikersa, to nawet jak jest dwóch klientów, płacenie potrafi trwać
    potwornie długo. Wolę dołożyć drogi, ale pojechać na Statoil i załatwić
    tankowanie w sekundę. A prywatne auto to najchętniej tankuję na Neste A24 -
    nigdy nie próbowali mi nic wciskać przy kasie :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek