  • 1. Data: 2010-07-27 10:29:07
    Temat: Astra II - spalanie - ciekawostka trasa ok 600km
    Od: "amir" <d...@g...pl>

    trasa 586km
    Spalanie w jedną strone 2 osoby + bagaze
    GAZu - 8,2l

    w drugą stronę
    4 osoby
    8,3l

    jazda do 140 max

    silnik 2.0l 16v
    2000r

    wynik chyba calkiem dobry?

    czas jazdy ok 10,5godzin
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-07-27 11:27:23
    Temat: Re: Astra II - spalanie - ciekawostka trasa ok 600km
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > trasa 586km
    > Spalanie w jedną strone 2 osoby + bagaze
    > GAZu - 8,2l

    > wynik chyba calkiem dobry?

    jeszcze bardziej byś się zdziwił gdybyś tym autem jeździł na benzynie, na
    trasie z włączoną klimatyzacją te auta palą poniżej 7l,

    brat

  • 3. Data: 2010-07-27 11:50:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "amir" <d...@g...pl> napisał w
    > trasa 586km
    > Spalanie w jedną strone 2 osoby + bagaze
    > GAZu - 8,2l
    > w drugą stronę 4 osoby 8,3l

    Po plaskim ?
    Bo jesli chcesz powiedziec ze spalanie nie zalezy od obciazenia, to
    wypadaloby zadbac o plaska trase, zero wiatru, i identyczne
    dystrybutory :-)

    > silnik 2.0l 16v 2000r
    > jazda do 140 max
    > wynik chyba calkiem dobry?
    > czas jazdy ok 10,5godzin

    Jak na srednia 55km/h to wynik bardzo kiepski :-)

    J.

  • 4. Data: 2010-07-27 12:52:36
    Od: "amir" <d...@g...pl>

    > Jak na srednia 55km/h to wynik bardzo kiepski :-)

    przejedziesz polskę całą szybciej?

    moze kiedyś jak autostrady zbudują i nie będzie korków
    ale nie za naszego zycia

  • 5. Data: 2010-07-27 13:01:33
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > wynik chyba calkiem dobry?

    Chwalisz się czy żalisz ?
    Mamy Cię pogłaskać? Pozazdrościć?
    Mój dupowóż pali średnio 10, szczytowo 15 benzyny. Poniżej 8 nigdy nie
    zszedł. I co ? I mam to w d* :-)

  • 6. Data: 2010-07-27 13:55:36
    Od: "amir" <d...@g...pl>

    > Chwalisz się czy żalisz ?
    > Mamy Cię pogłaskać? Pozazdrościć?
    > Mój dupowóż pali średnio 10, szczytowo 15 benzyny. Poniżej 8 nigdy nie
    > zszedł. I co ? I mam to w d* :-)

    Coś taki narwaniec :)? temat widziałeś po co czytasz

    Niedawno był wątek diesle czy gaz
    i opisywalem jazde w jedna strone a4 1.9tdi spalanie 5.1k/100km
    i teraz astra II szybsza jazda 8.2l gazu

    koszt znacznie nizszy niz a4 komfort jazdy podobny jak dla mnie

  • 7. Data: 2010-07-27 14:30:40
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-07-27 11:27, *bratPit[pr]* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > jeszcze bardziej byś się zdziwił gdybyś tym autem jeździł na benzynie,
    > na trasie z włączoną klimatyzacją te auta palą poniżej 7l,

    Dawno temu w trasie na Chorwację Astra 1.6 16v 5.6 l/100 km do 6.4 przez
    4 tankowania i średnio 500 km pomiędzy nimi, a to tylko jazda zgodna z
    ograniczeniami była :) - średnia na dystansie 100 kkm dla tego autka to
    było 8.75 l/100 km :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 8. Data: 2010-07-27 19:53:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > przejedziesz polskę całą szybciej?

    > moze kiedyś jak autostrady zbudują i nie będzie korków
    > ale nie za naszego zycia

    Osobiscie nie moge narzekac, bo mam autostrade w dwie strony :-)

    J.

  • 9. Data: 2010-07-27 21:44:19
    Od: to <t...@a...xyz>

    amir wrote:

    > trasa 586km
    > Spalanie w jedn? strone 2 osoby + bagaze GAZu - 8,2l
    >
    > w drug? strone
    > 4 osoby
    > 8,3l

    I chcesz żeby Ci zrobić zdjęcie?