eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › wieczne pytania obslugi na stacjach...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 81

  • 51. Data: 2010-07-27 16:26:40
    Temat: Re: wieczne pytania obslugi na stacjach...
    Od: DoQ <p...@g...com>

    bratPit[pr] pisze:
    > a gdzie współczucie dla klienta który "programy lojalnościowe" ma w
    > czterech literach i nie ma ochoty na "promocje" ? ;-)

    Menedzerowie maja w d... klienta, im chodzi o to aby wykazac sie
    "innowacyjnym pomyslem" i sprzedawac, sprzedawac!!. Przy okazji
    pracownika mozna wydymac na kase wiec to czysty zysk.


    Pozdrawiam
    Pawel


  • 52. Data: 2010-07-27 17:52:56
    Temat: Re: wieczne pytania obslugi na stacjach...
    Od: ererer <e...@n...pamietam.maila>

    W dniu 2010-07-27 09:59, bratPit[pr] pisze:
    > Witajcie,
    > powiedzcie jaki to ma sens, że kasjerzy na stacjach muszą nudzić każdego
    > klienta:
    > "zbiera pan punkty?
    > [...]

    Ojtam, ojtam. Tankuję za okrągłą kwotę, idę do kasy, mówię stanowisko,
    daje pieniądze, "dziękuje, dobranoc", odjeżdżam.

    Ja się chce płacić kartą, uzupełniać fakturę, zbierać paragony to trzeba
    cierpieć ;)

    --
    ererer


  • 53. Data: 2010-07-27 21:51:35
    Temat: Re: wieczne pytania obslugi na stacjach...
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 27 Jul 2010 15:45:01 +0200, "bratPit[pr]"
    <k...@o...pl> wrote:

    >tak, tak, właśnie o tym mówię, aczkolwiek w razie czego nie ma na kogo mordy
    >wydrzeć...

    Są mPunkty :))


    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@p...onet.pl
    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200


  • 54. Data: 2010-07-27 21:52:34
    Temat: Re: wieczne pytania obslugi na stacjach...
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 27 Jul 2010 11:01:10 +0200, "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl>
    wrote:

    >Ostatnio bylem na poczcie. Oprocz sprzedazy gazet, kawy, papierosow,
    >podpasek, rajstop, ksiazeczek, kolorowanek, biletow, brelokow, zabawek,
    >globusow, placowka ta swiadczy rowniez uslugi pocztowe :)

    - Dzień dobry.
    - Dzień dobry.
    - Poproszę 50 znaczków po 1,55 zł.
    - Nie mamy.


    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@p...onet.pl
    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200


  • 55. Data: 2010-07-27 22:57:34
    Temat: Re: wieczne pytania obslugi na stacjach...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    >> Na ciebie działa odwrotnie - czyli jak? Przestajesz tankowac?
    >
    > Ja nigdy nie tankuję na BP. Przez te ich promocje, punkty i namawianie
    > na sznikersa, to nawet jak jest dwóch klientów, płacenie potrafi trwać
    > potwornie długo. Wolę dołożyć drogi, ale pojechać na Statoil i
    > załatwić tankowanie w sekundę. A prywatne auto to najchętniej tankuję
    > na Neste A24 - nigdy nie próbowali mi nic wciskać przy kasie :-)
    >
    sugerujesz ze wciskanie to tylk na BP?
    hmm...


    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)


  • 56. Data: 2010-07-27 22:57:35
    Temat: Re: wieczne pytania obslugi na stacjach...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    >> Na ciebie działa odwrotnie - czyli jak? Przestajesz tankowac?
    >
    > na pewno nie zamienię ulubionego Statoila na Shella :-)

    czyli pytania na stotoilu cie nie denerwuja?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"


  • 57. Data: 2010-07-27 23:02:57
    Temat: Re: wieczne pytania obslugi na stacjach...
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 27 Jul 2010 15:21:08 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):
    > W dniu 2010-07-27 12:48, bratPit[pr] pisze:
    >>> Na stacji to jest pikuś. Najlepsze takie akcje są w bankach. Stoi sobie
    >>> grzecznie 5 osób w ogonku, przy obsługującym pani lub pan w wieku, w
    >> jednak bankowość elektroniczna ma swoje zalety :-)
    > Ale taka w pełni elektroniczna. Póki co mBank i jego wpłatomaty sobie
    > chwalę. Ale pamiętam początki wpłatomatów w Citi (zaraz po przejęciu
    > Handlobanku) - durna procedura, z wpychaniem kasy do koperty którą
    > wypluł wpłatomat, jej opisywaniem, deklaracją, itp. No i kasa na koncie
    > była po 72h, a w mBanku jest niemal natychmiast.

    Albo jest po 30 dniach, jak zeżre i się zawiesi. Oczywiście zakładając,
    że znajdziesz choć jeden wpłatomat skłonny przyjąć pieniądze - co jest
    prawdziwą sztuką.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    I don't want something I need. I want something I want.


  • 58. Data: 2010-07-27 23:08:45
    Temat: Re: wieczne pytania obslugi na stacjach...
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 27 Jul 2010 20:57:34 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > sugerujesz ze wciskanie to tylk na BP?
    > hmm...

    Może jestem uprzedzony, ale tylko na BP żona mnie pyta "gdzie byłeś?" gdy
    wracam z kasy :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek


  • 59. Data: 2010-07-27 23:28:12
    Temat: Re: wieczne pytania obslugi na stacjach...
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-07-27 23:02, Jacek Osiecki pisze:
    > Dnia Tue, 27 Jul 2010 15:21:08 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):
    >> W dniu 2010-07-27 12:48, bratPit[pr] pisze:
    >>>> Na stacji to jest pikuś. Najlepsze takie akcje są w bankach. Stoi sobie
    >>>> grzecznie 5 osób w ogonku, przy obsługującym pani lub pan w wieku, w
    >>> jednak bankowość elektroniczna ma swoje zalety :-)
    >> Ale taka w pełni elektroniczna. Póki co mBank i jego wpłatomaty sobie
    >> chwalę. Ale pamiętam początki wpłatomatów w Citi (zaraz po przejęciu
    >> Handlobanku) - durna procedura, z wpychaniem kasy do koperty którą
    >> wypluł wpłatomat, jej opisywaniem, deklaracją, itp. No i kasa na koncie
    >> była po 72h, a w mBanku jest niemal natychmiast.
    >
    > Albo jest po 30 dniach, jak zeżre i się zawiesi. Oczywiście zakładając,
    > że znajdziesz choć jeden wpłatomat skłonny przyjąć pieniądze - co jest
    > prawdziwą sztuką.

    Raz trafiłem na nieczynny. W Tesco, więc nie dziwne.
    Za to do okolicznych Centrów Finansowych mam może 15-20min spaceru.
    Zawieszenie mi się nie zdarzyło.
    Tak czy inaczej, póki co chwalę, za brak kolejek, w przeciwieństwie do
    pewnego MoherBanku, w którym również mam konto.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90
    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."


  • 60. Data: 2010-07-27 23:55:18
    Temat: Re: wieczne pytania obslugi na stacjach...
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2010-07-27 09:59, bratPit[pr] pisze:
    > Witajcie,
    > powiedzcie jaki to ma sens, że kasjerzy na stacjach muszą nudzić każdego
    > klienta:
    > "zbiera pan punkty?
    > a może chce pan wyrobić kartę?
    > a może napój energetyczny?
    > a może piłkę promocyjną?
    > a może....? "

    > brat

    Jesli nie wiedomo o co chodzi, to chodzi o kase ;) To jest proste, kaza
    tak pytac kazdego klienta, wiekszosc odmowi, ale ten powiedzmy co
    dziesiaty cos tam kupi po tej ogromnej marzy. I obrot rosnie. Przychody
    ze sprzedazy takich pierdol, to pewnie dosc warty zachodu procent
    dochodu stacji, a naklady ("wciskajcie klientom przy kasie co sie da")
    niewielkie ;)

strony : 1 ... 5 . [ 6 ] . 7 ... 9


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: