  • 61. Data: 2010-07-28 00:23:05
    Temat: Re: wieczne pytania obslugi na stacjach...
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 27 lip 2010 o 15:41 GMT, J.F. napisał(a):

    > No i nie ma tam coli, redbula, hot-doga, ani punktow za ktore mozna
    > pluszaka dla dziecka wygrac :-P

    Wygrac? :)
    raczej uzbierac :) chociaz predzej uzbierasz tankujec na n24 i odkladajac
    zaoszczedzone pieniadze na tego pluszaka, za roznice w jednym
    tankowaniu mozna juz spokojnie kupic pluszaka..

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 62. Data: 2010-07-28 00:52:56
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Tue, 27 Jul 2010 10:21:10 +0200, PB napisał(a):

    > Najlepszą akcję miałem jak mi pan proponował płyn do spryskiwaczy a ja
    > za paliwo do skutera płaciłem i miałem kask na łbie;-) Widać było że
    > gość z automatu już to klepał;-)
    Powinienes sobie zamontowac wycieraczki do kasku :)

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 63. Data: 2010-07-28 06:44:10
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 27 Jul 2010 21:52:34 +0200, jerzu napisał(a):

    > - Dzień dobry.
    > - Dzień dobry.
    > - Poproszę 50 znaczków po 1,55 zł.
    > - Nie mamy.

    Jakieś pół roku temu miałem podobną sytuację na małej poczcie.
    Chciałem wysłać około 60 kartek, więc poszedłem na pocztę po znaczki.

    - Dzień dobry, poproszę 60 znaczków na kartki do kraju.
    Zdziwienie na oczach - szukanie znaczków.
    - Mam tylko 47.
    - To poproszę te 47.
    - Nie mogę panu sprzedać bo nie będę miała dla innych. I tak panu brakuje
    13 więc jak pan pójdzie do innej placówki to tam pan kupi wszystkie 60.

    I był to jedyny przypadek w moim życiu, gdzie miałem pieniądze a
    sprzedający nie chciał mi sprzedać :)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 64. Data: 2010-07-28 07:06:34
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 27-07-2010 o 09:59:55 bratPit[pr] <k...@o...pl> napisał(a):

    > Witajcie,
    > powiedzcie jaki to ma sens, że kasjerzy na stacjach muszą nudzić każdego
    > klienta:
    > "zbiera pan punkty?
    > a może chce pan wyrobić kartę?
    > a może napój energetyczny?
    > a może piłkę promocyjną?
    > a może....? "
    > wczoraj po czwartym takim pytaniu kobiety na Shellu wymiękłem i

    To jedz na LUKOIL, tam punktów nie maja i D. nie będą tobie truć ;)

  • 65. Data: 2010-07-28 08:13:12
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > czyli pytania na stotoilu cie nie denerwuja?

    na 'moim' nie bo ich nie zadają :-)

    brat

  • 66. Data: 2010-07-28 09:23:15
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > hmm, właśnie mi przypomniałeś pewien film z Jimmym Carrey - Yes Man,
    > powinienem obejrzeć ten film raz jeszcze i go przemyśleć ... ;-)

    Polecam.

    Jak wchodzę do sklepu w Stanach to zaraz uśmiechnięta laska pyta co potrzeba
    i nie muszę szwendać się po sklepie, szukać moich rozmiarów i szukać wzroku
    obrażonej gówniary, która powinna mieć t-shirt "Jestem stworzona do wyższych
    celów".

    Na stacjach w ogóle mnie to nie rusza i nie spowalnia niczego bo na ogół
    pytania są zadawane w trakcie klepania w klawiaturę. A kilka razy faktycznie
    się zreflektowałem, że nie mam płynu. On sprzedał a ja nie miałem sucho w
    zbiorniczku. Pełnia szczęścia.

  • 67. Data: 2010-07-28 09:57:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Może jestem uprzedzony, ale tylko na BP żona mnie pyta "gdzie byłeś?" gdy
    > wracam z kasy :-)

    hmm, akurat u mnie najladniejsza obsługa na shellu jest... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

  • 68. Data: 2010-07-28 09:57:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > na 'moim' nie bo ich nie zadają :-)

    ciii, bo jak sie centala dowie, to obsługa dostanie po premii.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 69. Data: 2010-07-28 20:49:31
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 27 Jul 2010 16:10:42 +0200, Przemysław Bernat <p...@w...pl>
    wrote:

    > A prywatne auto to najchętniej tankuję na Neste A24 -
    >nigdy nie próbowali mi nic wciskać przy kasie :-)

    Służbowe też możesz.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 70. Data: 2010-07-28 20:51:41
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 27 Jul 2010 15:41:00 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Mozna na neste bezpiecznie diesla zatankowac czy nie ?
    >Pare razy tankowalem, ale nie wiadomo jak dlugo pompa to zniesie
    >:-)

    Ja tankuje wręcz nałogowo. Silnik dCi, nie ma żadnych niepokojących
    objawów.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280