  • 71. Data: 2010-07-28 21:56:03
    Temat: Re: wieczne pytania obslugi na stacjach...
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 28 Jul 2010 20:49:31 +0200, jerzu napisał(a):

    > Służbowe też możesz.

    Na Routexa? Nie po to firma dała mi kartę, żebym teraz księgowości d...
    fakturami zawracał. W firmie, gdzie pracuję użytkujemy ponad setkę pojazdów
    - zamordują mnie jak jako jedyny zacznę robić jakieś kombinacje :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 72. Data: 2010-07-28 22:09:46
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 28 Jul 2010 21:56:03 +0200, Przemysław Bernat <p...@w...pl>
    wrote:

    >Na Routexa? Nie po to firma dała mi kartę, żebym teraz księgowości d...
    >fakturami zawracał. W firmie, gdzie pracuję użytkujemy ponad setkę pojazdów
    >- zamordują mnie jak jako jedyny zacznę robić jakieś kombinacje :-)

    A to inna inszość. A swoją drogą Neste mogłoby wprowadzić obsługe
    Routexa na swoich stacjach.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 73. Data: 2010-07-28 22:23:34
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 28 Jul 2010 22:09:46 +0200, jerzu napisał(a):

    > A to inna inszość. A swoją drogą Neste mogłoby wprowadzić obsługe
    > Routexa na swoich stacjach.

    No nie wiem. Jedną z cech Routexa jest niemożliwość zatankowania samochodu
    innego niż przypisany do karty i absolutny zakaz nalewania w kanistry.
    Obsługa stacji bardzo skrupulatnie tego pilnuje - nigdy nie wiedzą, czy nie
    ma właśnie kontroli, albo kto będzie przeglądał zapis z kamer.
    Właścicielowi pojazdu ułatwia to trzymanie za mordę kombinatorów. Na Neste
    nikt nie weryfikowałby, czy pracownik nie tankuje prywatnej fury, płacąc
    flotową kartą.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 74. Data: 2010-07-28 22:27:08
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 28 Jul 2010 20:51:41 +0200, jerzu napisał(a):

    > Ja tankuje wręcz nałogowo. Silnik dCi, nie ma żadnych niepokojących
    > objawów.

    To jest normalne paliwo, jak na każdej innej stacji. Nie wiem, czy któraś z
    sieci importuje specjalnie paliwa do swoich stacji. Po co wozić ON przez
    pół świata tankowcami, gdy Lotos i Orlen tylko czekają by napełnić
    zbiorniki Shella, Neste czy BP ;-)

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 75. Data: 2010-07-30 08:34:07
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    > Mozna na neste bezpiecznie diesla zatankowac czy nie ?
    > Pare razy tankowalem, ale nie wiadomo jak dlugo pompa to zniesie

    Ja od pół roku tankuję rzepak z Bliskiej i jest ok więc nie gadaj głupot.

  • 76. Data: 2010-08-01 11:17:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 27 Jul 2010 09:59:55 +0200, bratPit[pr] napisał(a):

    > Witajcie,
    > powiedzcie jaki to ma sens, że kasjerzy na stacjach muszą nudzić każdego
    > klienta:
    > "zbiera pan punkty?
    > a może chce pan wyrobić kartę?
    > a może napój energetyczny?
    > a może piłkę promocyjną?
    > a może....? "
    > wczoraj po czwartym takim pytaniu kobiety na Shellu wymiękłem i poprosiłem,
    > żeby nie zadawała mi więcej pytań -wiem, jestem aspołeczny - ale jaki to ma
    > sens?

    Ano ma taki, że stacje więcej na tych dodatkach zarabiają, niż na paliwie.
    Co zrobić, żeby ułatwić życie sobie i sprzedającym? Proste. "Dzień dobry,
    paliwo z szóstki, płatne kartą i to wszystko".
    Ostatnie dwa słowa to zaklęcie :D

    --
    ___________ (R)

  • 77. Data: 2010-08-01 11:20:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 27 Jul 2010 10:42:21 +0200, Jurand napisał(a):

> [...]
    > grzecznie 5 osób w ogonku, przy obsługującym pani lub pan w wieku, w którym
    > inwestowanie ma już trzeciorzędne znaczenie i seria "trudnych" pytań - "a
    > może Pan otworzy sobie lokatę?", "mamy w promocji pożyczkę do 5000 PLN", "a
    > może wyrobimy kartę kredytową", "a nie chciałby Pan środków przenieść na
    > nasze nowe konto o nazwie blablablabla"? I mamy gwarantowane 15 minut
    > usiłowania tłumaczenia takiemu klientowi zalet nowego rozwiązania plus
    > ewentualne drugie 15 minut na wydrukowanie i podpisanie wszystkich umów ;)

    Cholera, kiedy ja ostatnio byłem w banku jako klient... Chyba z 10 lat
    temu... :D

    --
    ___________ (R)

  • 78. Data: 2010-08-02 08:17:02
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > Co zrobić, żeby ułatwić życie sobie i sprzedającym? Proste. "Dzień dobry,
    > paliwo z szóstki, płatne kartą i to wszystko".

    znów ostatnio przetestowałem -o ironio- Shella i rzeczywiście, wygląda na
    to, że wyrażenie "to wszystko" działa :-)
    dzięki Wszystkim,

    brat

  • 79. Data: 2010-08-02 10:23:18
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > znów ostatnio przetestowałem -o ironio- Shella i rzeczywiście, wygląda na
    > to, że wyrażenie "to wszystko" działa :-)
    > dzięki Wszystkim,
    >
    > brat

    ja najczesciej tankuje na 2 stacjach orlenu, poczatkowo mialem ciagle
    pytania ale z czasem nauczyli sie ze od nich nic nie kupie poza paliwem ;)
    teraz podaje tylko nip i płace
    na shellu tez sie nauczą, daj im troche czasu

  • 80. Data: 2010-08-02 11:10:23
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > teraz podaje tylko nip i płace
    > na shellu tez sie nauczą, daj im troche czasu

    tak jak już tutaj pisałem, na mojej stacji nie zadają mi takich pytań,
    chodziło o przypadkowe stacje na których tankuję jeżdżąc po kraju,

    brat