  • Data: 2018-11-22 19:01:55
    Temat: Re: wifi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sirapacz" napisał w wiadomości grup
    ..
    W dniu 2018-11-21 o 19:53, J.F. pisze:

    >AP jest pośrednikiem

    >Jak żyję, nie widziałem drukarki pracującej po WIFI bez problemu.
    >ZAWSZE są jazdy. Nawet jak zacznie działać to się wiesza po jakimś
    >czasie.

    Ta nawet dzialala. Od lat. Do wczoraj.
    Widac nadszedl jej czas :-)

    I oczywiscie "nic nie bylo robione" ...

    >Nie mniej jednak podłączyć się musi. Taką oczywistość jak reset AP to
    >z pewnością robiłeś (restart a nie kasowanie ustawień).

    restart oczywiscie zrobilem ... ale wlasnie wpadlem, zeby go jeszcze
    wylaczyc.
    I pomoglo ... zobaczymy jak dlugo.
    Lenistwo sie msci :-)

    Router (Fritzbox) kiedys przylapalem, ze nie przekazuje pakietow
    miedzy wifi a kablem.
    Ale wtedy bylo latwiej, bo telefon tak odcial, to moglem sprawdzic.

    Swoja droga - jak on to przekazuje ?
    Powinien byc switch w srodku, taki "sprzetowy" ... czyzby programowo ?

    No ale dopiero wylaczenie pradu pomoglo ...

    >i tyle powinno być - nawet mniej

    >a to już za dużo. Powinno być max kilka ms.

    Takie czasy mnie nie dziwia, bo widywalem i dluzsze przy kiepskim
    zasiegu.
    Jest jakas kontrola dostepu w eterze czy potwierdzenia transmisji ?
    Bo ciekaw jestem co sie pakietami dzieje przez ten czas, a z kolei
    ICMP zadnych retransmisji nie przewiduje.

    Ale teraz ... drukarka odpowiada szybko, a telefon nadal powoli.
    Moze to wina Androida ?

    >:>
    >sprawdz czy mac adres się zgadza (arp -a jeśli pamiętam). Porównaj z
    >ip i makiem zapisanym na drukarce. Spróbuj ustawić sztywno adres

    Myslisz, ze ktos sie podstawil ?
    Bo skoro 10% przechodzi

    >netsh interface ipv4 add neighbors "Połączenie lokalne" 192.168.1.2
    >01-1a-63-c9-dc-c0
    >jak skończysz eksperymenty to wyczyść:
    >netsh interface ip delete arpcache

    Dzieki, tego nie znalem, moze sie kiedys przydac ... ale znow, jesli
    co 10-ty pakiet przechodzi, to chyba nie w tym problem ...

    J.