  • Data: 2018-11-22 20:44:58
    Temat: Re: wifi
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-22 o 11:14, sirapacz pisze:
    > W dniu 2018-11-22 o 10:56, Adam pisze:
    > (...)
    >
    > wifi to medium ale niedoskonałe. Routerki mające wifi często się
    > wieszają (zwłaszcza w funkcji czasu)

    Co to znaczy "często"?

    Gdyby jakiś router u klienta zawiesił się częściej, niż raz na kilka
    miesięcy, to klient pewnie już by mnie zastrzelił.
    U siebie w domu mam m.in. prostego Vigora 2820n. Dla takich routerków
    uptime rzędu miesięcy czy lat to norma.

    D-Linków nie sprzedaję. Wystarczył jeden i opinie od innych znajomych,
    którzy też nieopatrznie sprzedali takie coś. One potrafiły się
    przywieszać nawet co kilka tygodni.

    Swego czasu, jak konfigurowałem duże magazyny lub hale (np. Ikea,
    Auchan, Leroy), to w zasadzie nie słyszało się o restartach czy to
    routerów, czy wireless-switchy. Tyle, że tam pracowały Symbole albo
    Motorole (w zasadzie to jeden sprzęt).

    --
    Pozdrawiam.

    Adam