  • 21. Data: 2018-11-23 12:37:17
    Temat: Re: wifi
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2018-11-23 o 11:15, Queequeg pisze:

    > Jakiej firmy?

    > Tak... tak miałem z Acherem.

    A dzięki, od jakiegoś czasu się trochę nad tym łamałem. Mam strasznie
    starego Linksysa E2000, dzisiaj chciałoby się żeby chociaż ac działało,
    ale też i stabilność tego routera by się przydała. Temu przez te lata
    parę razy musiałem prąd wyłączyć, głównie przez to że kable przekładałem.

    Pozdrawiam

    DD

  • 22. Data: 2018-11-23 13:06:51
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 23 listopada 2018 11:51:52 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > Podaj kilka przykładów.

    u mnie tplink TL-WR740N / TL-WR740ND

    dziala. Od czasu do czasu elektrownia prad wylacza ale poza tym nigdy nie musialem go
    resetowac.
    Elektrownia wylacza zasilanie raz na 1-3-6 miesiecy...

  • 23. Data: 2018-11-23 13:55:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    napisał:

    >u mnie tplink TL-WR740N / TL-WR740ND

    >dziala. Od czasu do czasu elektrownia prad wylacza ale poza tym nigdy
    >nie musialem go resetowac.
    >Elektrownia wylacza zasilanie raz na 1-3-6 miesiecy...

    Chyba wlasnie taki mi regularnie zwisa.
    Na razie prosciej mi pstryknac w wylacznik niz wyjasniac co sie dzieje
    :-)

    J.

  • 24. Data: 2018-11-23 14:45:53
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2018-11-23 o 13:55, J.F. pisze:
    > Użytkownik  sczygiel napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Chyba wlasnie taki mi regularnie zwisa.
    > Na razie prosciej mi pstryknac w wylacznik niz wyjasniac co sie dzieje :-)

    Jak znam życie to wylany elektrolit, albo w urządzeniu, albo w
    zasilaczu. 10 minut roboty żeby zobaczyć jaki, trochę żeby znaleźć/kupić
    i kolejne 10 żeby wymienić. Ale ja też tak mam, że dopóki mnie nie zeźli
    całkiem to mi się nie chce zaglądać.

    Pozdrawiam

    DD

  • 25. Data: 2018-11-23 15:02:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Jak znam życie to wylany elektrolit, albo w urządzeniu, albo w
    >zasilaczu. 10 minut roboty żeby zobaczyć jaki, trochę żeby
    >znaleźć/kupić

    Mowisz ?
    Urzadzenie malej mocy, w nich tez wylewaja ?

    >i kolejne 10 żeby wymienić. Ale ja też tak mam, że dopóki mnie nie
    >zeźli
    >całkiem to mi się nie chce zaglądać.

    Z ciekawosci moze zajrze.
    W routerku pewnie 5 minut na zobaczenie, ale zasilacz to pewnie
    sklejony.

    gdybym nie zobaczyl ... ma ktos pomysl, jak sprawdzic czy to zasilanie
    winne ?

    J.

  • 26. Data: 2018-11-23 15:19:54
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 22.11.2018 o 21:55 sirapacz <n...@s...pl> pisze:

    > poza tym znam tanie badziewia które okazały się nie zawisnąć nigdy w
    > swoim życiu

    Aż tak szybko zakończyły swój żywot? ;)

    --
    SW3
    ----

  • 27. Data: 2018-11-23 15:44:22
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2018-11-23 o 15:02, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Dariusz Dorochowicz"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Mowisz ?
    > Urzadzenie malej mocy, w nich tez wylewaja ?

    Jasne że tak. Prawie na pewno siedzi tam przetwornica. No to wystarczy
    odpowiednio dobrać kondensator i już. Może nawet dobrze wyglądać tylko
    napięcie będzie np 4,5V zamiast 5.

    Dać inny zasilacz.

    Pozdrawiam

    DD

  • 28. Data: 2018-11-23 15:46:32
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2018-11-23 o 15:02, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Dariusz Dorochowicz"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Mowisz ?
    > Urzadzenie malej mocy, w nich tez wylewaja ?

    Z tym, że to jeżeli kiedyś było dobrze i przestało, bo jak od początku
    było źle to jednak raczej kwestie kompatybilności itd.

    Pozdrawiam

    DD

  • 29. Data: 2018-11-23 16:26:37
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > zasilany przez kilka godzin. Po wymianie zasilacza nie działa DHCP tzn
    > dziala ale wybiórczo. Niektórym kliemlntom odpowiada na zapytanie i
    > przydziela adres a niektórych w ogóle ignoruje.

    niekoniecznie padł
    odłącz go na dłużej (pół godziny nie jest przesadą) od wszelkich kabli.

    potem sprawdź.

    kojarzę, że miałem takie przypadki (wymagające długiego odłączenia od
    zasilania)...ale nie pamiętam co to za sprzęt...

  • 30. Data: 2018-11-23 16:34:37
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Jakiej firmy?

    TPlink (większość sprzętu swegp czasu jaki sprzedawałem) - 2 sztuki, z
    czego jedna nagle zaczęła poprawnie działać (600VPN czy jakoś taki po
    kilku dniach nie przestawało działać wifi podczas gdy lan bez problemu).

    koncentrator zarządzalny tplinka (jakiś 8p) krzaczył się, jak miał
    słabej jakości kabel (przestawał działać w pewnym momencie).

    Zyxele jak narazie bez sensacji, dlinki (ale stare modele - może się
    poprawiło przez 5-10 lat) ale mało ich miałem, UTMy netgeara
    (niezapisywanie zmian hasła! niestabilna praca w szczególności dnsy).
    Ubiquiti od niedawna testuje i póki co nie mam zastrzeżeń co do stabilności.