  • 31. Data: 2018-11-23 16:52:47
    Temat: Re: wifi
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    s...@g...com wrote:

    > u mnie tplink TL-WR740N / TL-WR740ND

    Taki też miałem. Się wziął i się zepsuł. Sam z siebie.

  • 32. Data: 2018-11-23 16:57:50
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 23 Nov 2018 16:26:37 +0100, sirapacz <n...@s...pl> wrote:
    > odłącz go na dłużej (pół godziny nie jest przesadą) od wszelkich
    > kabli.

    Ale to problem z DHCP po wifi zreszta w byłoczone nawet 3dni. On
    ma tylko zasilanie i kabel do rutera up.

    --
    Marek

  • 33. Data: 2018-11-23 17:05:23
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 23 listopada 2018 11:53:38 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
    > Mógłbyś podać więcej takich przykładów stabilnych modeli do 500 PLN?

    Za około 500 PLN można już kupić jakiegoś Mikrotika z "dorosłym" RouterOS,
    w serii RouterBoard ceny zaczynają się od <200 PLN a względnie "wypasiony"
    RB2011UiAS-2HnD-IN kosztuje 515 zł brutto.
    Żeby podpowiedzieć więcej musiałbym wiedzieć, jakiej konkretnie
    wydajności oczekujesz od sprzętu:)

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski

  • 34. Data: 2018-11-23 19:54:07
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 23.11.2018 15:02, J.F. wrote:

    > Urzadzenie malej mocy, w nich tez wylewaja ?

    Zaraza kondensatorowa. Obrzęk i wymioty.

    > gdybym nie zobaczyl ... ma ktos pomysl, jak sprawdzic czy to zasilanie
    > winne ?

    Zasilacz podmieniasz na pewny, ewentualnie można sprawdzić 3.3V wewnątrz
    miernikiem albo oscyloskopem, albo nie bawić się tylko wymienić
    kondensatory w ciemno.
    Warto też wgrać najnowszy firmware, ewentualnie jak nie ma nowszego to
    taki sam.
    Do TL-WR740N można też wgrać OpenWrt i pochodne, aczkolwiek pamięci nie
    ma za dużo, więc szaleństwa nie będzie.

    --
    Mirek.

  • 35. Data: 2018-11-23 20:30:39
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 22.11.2018 22:03, sirapacz wrote:

    > nie, ale zdarza się, że pieprzy się tablica arp

    Tablica arp samogwałtu nie uprawia. Skoro coś odpowiedziało tym mac-iem
    to albo mamy do czynienia z konfliktem adresów, albo coś odpowiada na
    wszystko, albo coś jeszcze gorszego.

    --
    Mirek.

  • 36. Data: 2018-11-26 10:50:40
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Tablica arp samogwałtu nie uprawia. Skoro coś odpowiedziało tym mac-iem
    > to albo mamy do czynienia z konfliktem adresów, albo coś odpowiada na
    > wszystko, albo coś jeszcze gorszego.

    zgadza się:) co nie zmienia faktu, że efektem jest popieprzona tablica:)
    źródło to insza inszość