  • 21. Data: 2014-01-10 07:45:17
    Temat: Re: witam mam problem proszę o pomoc
    Od: marcin10915 <marcin12345612@_NOSPAM_poczta.fm >

    Jacot napisal

    > Przymusu nie ma...
    > Kompletu dokumentow przeniesienia wlasnosci trza bylo przy podpisaniu
    > umowy sie domagac, teraz to troche po ptokach.
    wczoraj dostałem SMS od pierwszego właściciela i ten pierwszy powiedział
    ze zgłosił sprzedaż do wydziału komunikacji i powiedział jeszcze ze ja
    będę miał kłopoty i ten drugi tez da się to jakoś zrobić żeby starostwo
    dały jakoś tą umowę ?

  • 22. Data: 2014-01-10 11:09:22
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2014-01-09 21:21, marcin10915 pisze:

    > pomoże ktoś mi czy nie ?

    Pomoże,
    jak napiszesz posta tak,
    żeby się go dało przeczytać,
    a nie jak gimbus z ADHD ...

    Pzdr

    JKK

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 23. Data: 2014-01-10 11:37:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 10 Jan 2014 11:09:22 +0100 osobnik zwany J_K_K napisał:

    > ---
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania,
    > ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna. http://www.avast.com
    >

    > --- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---

    jak już się czepiasz to wywal te śmieci

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 24. Data: 2014-01-10 13:35:31
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    marcin10915 <marcin12345612@_NOSPAM_poczta.fm > wrote:

> [...]
    >ze zgłosił sprzedaż do wydziału komunikacji i powiedział jeszcze ze ja
    >będę miał kłopoty i ten drugi tez da się to jakoś zrobić żeby starostwo

    Mozliwosci sa, zwlaszcza jesli np. wszystko dzialo sie w obrebie
    jednego starostwa... Twoj sprzedajacy moglby np. napisac oswiadczenie,
    ze kupil od tego i tego wtedy a wtedy ale umowa mu sie zgubila,
    starostwo powinno sobie to potwierdzic...
    Tak czy owak chyba musisz wynajac kogos, kto bedzie pisal pisma.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 25. Data: 2014-01-10 13:36:49
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2014-01-10 11:37, masti pisze:

    > jak już się czepiasz to wywal te śmieci
    >

    > --
    > BMW R1100GS '94
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

    I vice versa - jak już się czepiasz.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 26. Data: 2014-01-10 13:51:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    http://evil.pl/pip/netykieta.html

  • 27. Data: 2014-01-10 15:01:45
    Od: marcin10915 <marcin12345612@_NOSPAM_poczta.fm >

    masti napisal

    > http://evil.pl/pip/netykieta.html

    jest taki problem ze wczoraj dostałem sms od pierwszego właściciela i on
    napisał ze wczoraj zgłosił sprzedaż a ja dziś zadzwoniłem do starostwa i
    one mi powiedziały ze nikt nie zgłaszał sprzedaży tego pojazdu i jeszcze
    taka pani mi powiedziała ze wysłała im jakieś wezwanie co to może być za
    wezwanie ? proszę was o pomoc bo już nie mam pojęcia jak to zrobić żeby
    odzyskać tą umowę kupna i ten dowód

  • 28. Data: 2014-01-10 15:15:23
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-09 16:37, marcin10915 pisze:
    > ten drugi zgubił gdzieś tą umowę a czy pierwszy ma to nie wiem nie mogę
    > się dodzwonić proszę was o pomoc

    No przecież dostałeś pomoc jak byk:) Nie kumaty jesteś? :)

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 29. Data: 2014-01-10 17:43:34
    Temat: Re: witam mam problem prosz? o pomoc [OT]
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał:

    [...]
    > Krótko mówiąc pisz na pl.soc.prawo

    :)

    Śmiem sądzić, drogi Watsonie, że biedak nie wie
    gdzie aktualnie pisze, nie mówiąc już o tym by był
    w stanie sobie wyobrazić, gdzie go posyłasz.

    pzdr
    --
    ARQ
    transalp

  • 30. Data: 2014-01-10 18:38:40
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2014-01-10 13:51, masti pisze:

    > http://evil.pl/pip/netykieta.html

    Rozumiem, że do reszty obecnych na grupie też to wyślesz ?

    Pzdr

    JKK