  • Data: 2018-01-08 12:44:34
    Temat: Re: współpraca Combo HD SX65 z TV Samsung UE40J5200
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-08 o 12:21, Krycha pisze:

    > I wtedy zrozumiałam, jak łatwo i przyjemnie, zmieniać źródło sygnału,
    > bez robienia ponownych instalacji/wczytywania programów tv naziemnej.

    Cieszymy się że też odkryłaś dobroczynne działanie tego przycisku.:-)

    Ale cała ta dyskusja każe mi zadać pytanie:

    Czy musi tak być że sygnały dvb-t, dvb-s, dvb-c z koncentryka "gryzą się
    ze sobą i nie można mieć w urządzeniu zapamiętanych wszystkich możliwych
    kanałów i po prostu przełączać się między nimi a sprzęt zadba o
    prawidłową ich obsługę?
    Mamy XXI wiek :-)