  • Data: 2016-12-02 13:56:28
    Temat: Re: wyciek benzyny z przodu silnika
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "robek" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >czy to normalne ze olej miesza sie z benzyna ?

    W jakim sensie ?
    Bo ze jest mieszalny z benzyna to jak najbardziej normalne.

    Ale w samochodzie olej od benzyny oddzielony i nie powinno sie miec co
    mieszac.
    Choc czasem sie zdarza.

    >bo dzis spadło mi pare klopli(chyba oleju bo wachałem i nie czuc
    >benzyna) i widac kolorowa plamke

    Bardzo kolorowa ?
    Olej na wodzie tworzy cienka warstewke, ktora ma takie
    charakterystyczne zmienne kolory.

    Ale musi byc woda, i faktycznie dobrze by bylo, gdyby olej byl rzadki,
    np rozcienczony benzyna.

    Ogolnie - chyba sie za bardzo jedna kropla przejmujesz :-)

    J.