    From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wyższa pozycja za kierownicą
    Date: Fri, 28 Nov 2014 22:52:55 +0100

    W dniu 2014-11-28 07:46, Kamil 'Model' pisze:

    > A jeździłeś 307SW/kombi?? Ja mam takie auto od 3 lat i uwierz mi, siedzi
    > się na prawdę wysoko w porównaniu do innych aut tej klasy (golf, astra,
    > corolla, megane).

    Nawet nie musi być SW/kombi. W hatchbacku jest to samo.
    I fotel ma sporą regulację wysokości. Można go wywindować pod sufit, że
    będę czupryną o podsufitkę tarł, a mogę go zglebić tak, że - może nie w
    cylindrze, ale w kapeluszu, spokojnie bym się zmieścił.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    GG: 291246, skype: kenickie_PL