  • Data: 2014-09-23 11:45:11
    Temat: Re: wyzwalacz lamp studyjnych do sony a6000
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-09-22 21:00, quent wrote:
    > Właśnie sobie zakupiłem sony a6000 i chciałbym zapytać Was czy znacie
    > jakieś *w miarę tanie* wyzwalacze do lamp studyjnych.
    > Mam lampy Elfo Quant, które mają gniazdo na dużego jacka. Czy istnieją
    > jakieś kostki na sanki tego a6000, które mają gniazdo jacka? Może być
    > wyzwalanie przewodowe, niech się przewód majta.
    >
    > Ewentualnie jakiś trigger radiowy, tylko, że to zawodne. Miałem kiedyś z
    > lustrem canona i na 10 strzałów 2 były puste ;-)
    >
    > Z góry dzięki za podpowiedzi.

    Trochę podzwoniłem i okazuje się, że sony ma jakąś nietypową stopkę na
    lampę. W każdym razie np. w Elfo powiedzieli mi, że nie są pewni czy ich
    wyzwalacz będzie działał. Z tego co widzę, faktycznie NEX7 miał
    nietypową stopkę ale NEX6 i moja a6000 ma już inną. Wygląda podobnie do
    tradycyjnej ale ma jeszcze dodatkowe styki.
    Czy ktoś z Was zna temat szerzej?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info