  • Data: 2018-04-08 16:56:33
    Temat: Re: z dzisiejszej Weekendowej Lektury (z3s)
    Od: SnCu <t...@e...ca> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-08 o 11:13, HF5BS pisze:

    > Podsumowanie - ZA - podepnij się i ciagnij (z umiarem panie, z umiarem,
    > inni też chcą skorzystać), sam podpowiem, co wiem. PRZECIW - WSZELKIE
    > niszczenie, uszkadzanie "by dojebać telepsom", to walenie właśnie w
    > klientów TPSA. Podniosą ceny i sobie poradzą, wrzucą w koszty, coś jak
    > dla nas wdepnięcie w kupę ratlerka, mała "kurwa mać", obtarcie buta o
    > chodnik i idzie dalej. Dla szarego Kowalskiego, to szambo, w którym może
    > się utopić. I znów, dla TPSA strata 1-2 klientów to jeszcze mniej, niż
    > puszczenie bąka.

    Powyższe spostrzeżenie ma o wiele szerszy sens społeczny. Nie tylko w
    walce z Tepsą, ale we wszystkim innym tacy "rewolucjoniści" za nic mają
    dobro innych ludzi i w gruncie rzeczy realizują jedynie dziecięcą
    krnąbrność z rodzaju "na złość babci uszy sobie odmrożę".

    Na tym tle niejaki Vari reprezentował poziom, bo on podchodził do
    phreakingu naukowo, tzn. jego interesowało badanie ukrytych możliwości
    systemów łączności a nie szczeniackie "dojebywanie tepsie".