    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: zabezpieczenie przed piorunami.
    Date: Sun, 3 Sep 2017 13:37:20 +0200

    W dniu 2017-09-03 o 09:19, JaNus pisze:

    > Hm, często tu-i-ówdzie docinałem Animce, ale jakoś tak myślę, że trochę
    > chama ze mnie wylazło, ot co. Wszak mężczyzna, nawet jeśli uważa, że
    > *przeciętnie rzecz ujmując* - kobiety są od mężczyzn głupsze, to nie
    > powinien im tego co i rusz wypominać! Dżentelmen powinien wszystkie
    > traktować z rewerencją. Na swoje usprawiedliwienia (liche!) mam to, że
    > wszystkiemu winne jest forsowane przez femi-nazistki "równouprawnienie".
    > Zanim się ono zaczęło, to dżentelmeni byli dżentelmenami, całowali
    > kobiety w dłoń (jak już żadną miarą nie mogli w usta), ustępowali
> [...]
    Moja matka nie pracowała. Wychowywala dzieci. Ojciec kiedyś jak się
    posprzeczali powiedział jej: pokaż, że umiesz zarobić chociaż złotówkę.
    Takiego kopa dostała, że zaraz pracę sobie załatwila. Pracowała z
    naukowcami, wszyscy ją bardzo lubili jako współpracownika, bywali u nas
    w domu. Zupełnie jak rodzina. Poza tym kupiła wiele sprzętów do domu.
    których ojciec nie chciał kupić, bo uważał je za zbyteczne. Potem
    oczywiście sam korzystał. Mogę jako-tako zrozumieć mentalność ojca, bo
    on wiele przeszedł. Był wywieziony podczas wojny na roboty do Niemiec.
    Stamtąd póżniej wracali na piechotę do Polski. Takie to życie jest
    popieprzone.

    --
    animka