  • Data: 2009-04-28 08:52:22
    Temat: Re: [zakupy] LCD 22-24'' do 2tys
    Od: "barum" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PSYLO <p...@o...pl> napisał(a):

    > Wobec tego z pewnością LG sprzedaje monitor z tą matrycą. Podasz
    > konkretnie jaki to model?

    Nie wiem który model LG używa tej samej matrycy, ale co za różnica? W sieci
    można znaleźć informację, że e-IPS to wymysł LG, oraz, że Dell 2209WA jest
    zbudowany na matrycy LG. I tylko tyle napisałem: że najprawopodobniej Dell
    którego masz na myśli jest na matrycy LG. Podaj o który konkretnie model
    Della Ci chodziło to sprawdzimy dokładniej.

    Żeby nie było: sam się zastanawiam czy by go nie kupić.

    barum