eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyzakupy online części › Re: zakupy online części
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: zakupy online części
    Date: Sat, 11 Oct 2014 12:01:30 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 26
    Message-ID: <m1av5n$8c7$1@node2.news.atman.pl>
    References: <X...@l...net>
    NNTP-Posting-Host: 89-67-162-205.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1413021687 8583 89.67.162.205 (11 Oct 2014 10:01:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 11 Oct 2014 10:01:27 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 141003-0, 2014-10-03), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546661
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:XnsA3C36CBAF329Celektronik@localhost.net...
    > Czy to zmierzch hurtowni stacjonarnych (z chorymi cenami)?

    Raczej nie. Jak już Lewis zwrócił uwagę, hurtownie skupiają się na rynku
    warsztatów. Rabaty są dla nich spore, dzięki temu nawet po doliczeniu marży
    warsztatowej cena podzespołów jest niższa lub porównywalna z ceną detaliczną
    w hurtowni. To powoduje, że klient detaliczny zniechęca się do kupowania
    części samemu, warsztat zarabia i daje zarobić hurtowni.
    Hurtownie dają warsztatom odroczone terminy płatności za części, umożliwiają
    zwroty, tego rynek internetowy nie zapewni...
    Warsztaty też dbają o interes hurtowni, bo np. uzależniają gwarancję na
    naprawę od źródła pochodzenia części.

    Oczywiście jest grupa klientów, która sama będzie szukać najlepszych cen,
    np. w internecie. To jednocześnie psuje ten rynek, bo w walce o najniższą
    cenę sprzedawcy nie liczą się konsekwencjami i wprowadzają np. na rynek
    podróbki. To znowu zniechęca część klientów, którzy wracają do hurtowni lub
    warsztatu.


    Tak kółko się zamyka.

    Wiwo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: