-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: zakupy online części
Date: Sat, 11 Oct 2014 12:01:30 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 26
Message-ID: <m1av5n$8c7$1@node2.news.atman.pl>
References: <X...@l...net>
NNTP-Posting-Host: 89-67-162-205.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1413021687 8583 89.67.162.205 (11 Oct 2014 10:01:27 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 11 Oct 2014 10:01:27 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 141003-0, 2014-10-03), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546661
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
news:XnsA3C36CBAF329Celektronik@localhost.net...
> Czy to zmierzch hurtowni stacjonarnych (z chorymi cenami)?
Raczej nie. Jak już Lewis zwrócił uwagę, hurtownie skupiają się na rynku
warsztatów. Rabaty są dla nich spore, dzięki temu nawet po doliczeniu marży
warsztatowej cena podzespołów jest niższa lub porównywalna z ceną detaliczną
w hurtowni. To powoduje, że klient detaliczny zniechęca się do kupowania
części samemu, warsztat zarabia i daje zarobić hurtowni.
Hurtownie dają warsztatom odroczone terminy płatności za części, umożliwiają
zwroty, tego rynek internetowy nie zapewni...
Warsztaty też dbają o interes hurtowni, bo np. uzależniają gwarancję na
naprawę od źródła pochodzenia części.
Oczywiście jest grupa klientów, która sama będzie szukać najlepszych cen,
np. w internecie. To jednocześnie psuje ten rynek, bo w walce o najniższą
cenę sprzedawcy nie liczą się konsekwencjami i wprowadzają np. na rynek
podróbki. To znowu zniechęca część klientów, którzy wracają do hurtowni lub
warsztatu.
Tak kółko się zamyka.
Wiwo
Następne wpisy z tego wątku
- 11.10.14 19:41 huri_khan
- 11.10.14 19:49 megrimsES
- 11.10.14 20:30 Hals
- 11.10.14 20:33 Ajgul
- 11.10.14 20:42 masti
- 11.10.14 21:25 depros
- 11.10.14 23:46 neoniusz
- 12.10.14 01:28 Lewis
- 12.10.14 01:30 megrimsES
- 12.10.14 08:31 depros
- 12.10.14 08:37 Cavallino
- 12.10.14 08:56 depros
- 12.10.14 10:17 megrimsES
- 12.10.14 11:16 AA
- 12.10.14 12:14 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
Najnowsze wątki
- 2024-05-16 Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- 2024-05-16 Warszawa => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-05-16 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-16 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-16 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-16 Warszawa => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-05-16 Szczecin => Senior DevOps Engineer <=
- 2024-05-16 Szczecin => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-16 Śledztwo bodnatury "jak wyrok"? ["likwidator" Polskiego Radia donosi]
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-16 prawo jazdy z Nepalu
- 2024-05-15 Mini Netykieta polskich grup i list dyskusyjnych
- 2024-05-15 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości
- 2024-05-15 Warszawa => Frontend Developer - React <=