  • 1. Data: 2014-10-11 10:41:19
    Temat: zakupy online części
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Czy to zmierzch hurtowni stacjonarnych (z chorymi cenami)?

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.

  • 2. Data: 2014-10-11 10:45:54
    Temat: Re: zakupy online części
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-10-11 10:41, PiteR pisze:
    > Czy to zmierzch hurtowni stacjonarnych (z chorymi cenami)?

    Ceny detaliczne może i są chore ale mając zniżki nieraz taniej wychodzi
    z takiej stacjonarnej hurtowni niż z internetu. Do tego przywiozą do
    warsztatu 3 razy dziennnie :)

    Lewis
    https://www.facebook.com/turbolaabpl

  • 3. Data: 2014-10-11 12:01:30
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Czy to zmierzch hurtowni stacjonarnych (z chorymi cenami)?

    Raczej nie. Jak już Lewis zwrócił uwagę, hurtownie skupiają się na rynku
    warsztatów. Rabaty są dla nich spore, dzięki temu nawet po doliczeniu marży
    warsztatowej cena podzespołów jest niższa lub porównywalna z ceną detaliczną
    w hurtowni. To powoduje, że klient detaliczny zniechęca się do kupowania
    części samemu, warsztat zarabia i daje zarobić hurtowni.
    Hurtownie dają warsztatom odroczone terminy płatności za części, umożliwiają
    zwroty, tego rynek internetowy nie zapewni...
    Warsztaty też dbają o interes hurtowni, bo np. uzależniają gwarancję na
    naprawę od źródła pochodzenia części.

    Oczywiście jest grupa klientów, która sama będzie szukać najlepszych cen,
    np. w internecie. To jednocześnie psuje ten rynek, bo w walce o najniższą
    cenę sprzedawcy nie liczą się konsekwencjami i wprowadzają np. na rynek
    podróbki. To znowu zniechęca część klientów, którzy wracają do hurtowni lub
    warsztatu.

    Tak kółko się zamyka.

    Wiwo

  • 4. Data: 2014-10-11 19:41:25
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sat, 11 Oct 2014 10:45:54 +0200, Lewis napisał(a):

    > Ceny detaliczne może i są chore ale mając zniżki nieraz taniej wychodzi
    > z takiej stacjonarnej hurtowni niż z internetu. Do tego przywiozą do
    > warsztatu 3 razy dziennnie :)

    Ile masz tej zniżki ? I jak zwykły Kowalski może ją uzyskać ?

    Kiedyś dzwoniłem po wszytkich sklepach w okolicy i słyszałem, że mają o
    40-50% większe ceny niż w internecie na portalu aukcyjnym.

    P.S. Mam znajomego w hurtownii, który ceny (dla mnie) ma mnieszje niż w
    internecie i też na tym zarabia ;)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 5. Data: 2014-10-11 19:49:55
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-10-11 o 10:41, PiteR pisze:
    > Czy to zmierzch hurtowni stacjonarnych (z chorymi cenami)?

    No to kup online normalny (a nie wyścigowy) filtr powietrza
    do 911 turbo.

  • 6. Data: 2014-10-11 20:30:19
    Od: "Hals" <H...@v...pl>

    > No to kup online normalny (a nie wyścigowy) filtr powietrza
    > do 911 turbo.

    Szukasz frajera który Ci wskaże gdzie kupićnajtaniej?
    Jak nie masz kasy, to weź chwilówkę. :-)

    A jak się tylko droczysz to oki :-)

    Hals.

  • 7. Data: 2014-10-11 20:33:23
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Czy to zmierzch hurtowni stacjonarnych (z chorymi cenami)?

    Dopóki są takie "sklepy" jak Aleja Samochodowa (po prostu złodzieje) to
    normalne hurtownie nie muszą się bać.
    A.

  • 8. Data: 2014-10-11 20:42:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ajgul wrote:

    > Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Dopóki są takie "sklepy" jak Aleja Samochodowa (po prostu złodzieje) to
    > normalne hurtownie nie muszą się bać.

    biedaku. Znowu chciałeś przyoszczędzić i dałeś się zrobić w balona?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2014-10-11 21:25:43
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-10-11 20:30, Hals pisze:

    > Szukasz frajera który Ci wskaże gdzie kupićnajtaniej?
    > Jak nie masz kasy, to weź chwilówkę. :-)

> [...]
    http://allegro.pl/filtr-powietrza-porsche-911-997t-t
    urbo-gt2-rs-gt3-i4659261002.html

  • 10. Data: 2014-10-11 23:46:09
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11.10.2014 o 10:41, PiteR pisze:
    > Czy to zmierzch hurtowni stacjonarnych (z chorymi cenami)?

    A bo to niby czemu?