  • Data: 2017-08-09 21:38:22
    Temat: Re: zasięg Play
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-09 o 21:12, ToMasz pisze:
    > no bo niema tam nadajnika Playa. jest gdzieś na granicy zasięgu i tyle.
    > jak zaczniesz przemieszczać się z telefonem, to urządzenie raz będzie
    > miało sygnał playa, raz nie, więc jeszcze sam zacznie się przełączać, co
    > może być dodatkowo problematyczne

    No właśnie jest problematyczne...
    Albo się w końcu przełączy łaskawie w roaming albo telefon głupieje i
    zasięg znika całkiem. Pomaga wyłącz-włącz tryb samolotowy aby ponownie
    logowanie przeprowadzić. Efekt taki mamy na telefonach LG G3 , LG K10 i
    na kupionym miesiąc temu LG G5.

    > czyli zero problemu? "przeszedłeś" do playa, okazało się że zasięg
    > playa jest dupiaty, wybierasz ( w zeszłym roku) dowolnego innego
    > operatora i spoko?

    Nie było problemów przez 4 lata.
    Rok temu zaczęło się sypać, myśleliśmy że to telefony i wysyłaliśmy na
    gwarancję. Ale jak nówka LG G5 po kilku dniach taki sam zwis zaliczył...
    Na tą chwilę jeden abo już przeniesiony z powrotem do Plusa, drugi abo
    ma termin na 10 września, trzeci i czwarty jest w trakcie "wakacji" więc
    jak wrócimy z wyjazdów załatwiamy przesiadkę.
    I będzie spoko.

    Zdrówko.

    --
    Irokez