  • Data: 2014-08-04 15:21:28
    Temat: Re: zawór-przepustnica pracująca w spalinach samochodowych
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, 4 August 2014 14:19:18 UTC+2, BartekK wrote:
    > - co radzicie z tą ośką przepustnicy, jej ułożyskowaniem

    Weź tulejkę ślizgową w której się porusza trzpień zaworu w głowicy. Ona jest z
    żeliwa, trzeba ją rozwiercić na wymiar. Jeśli ośkę zrobisz z tego samego co zawory
    robią, to masz sprawdzone materiały. Smarowania tylko brakuje do pełni szczęścia :-)

    Ten krążek nie ma żadnego chłodzenia, więc biedny będzie. Zwykłe 304 może da radę,
    ale ja bym wziął 310. Obudowa- alu wygląda dziwnie, nie wiem jaką szczelność chcesz
    tam uzyskać, ale różnica w rozszerzalności cieplnej krążka i obudowy może być kluczem
    do doboru materiału.

    Konrad

    Konrad