-
X-Received: by 10.140.32.227 with SMTP id h90mr3070qgh.26.1407158488726; Mon, 04 Aug
2014 06:21:28 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.32.227 with SMTP id h90mr3070qgh.26.1407158488726; Mon, 04 Aug
2014 06:21:28 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!h
18no13732528igc.0!news-out.google.com!b3ni5434qac.1!nntp.google.com!v10no430145
2qac.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Date: Mon, 4 Aug 2014 06:21:28 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <lrnu5e$f13$1@node1.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.206.11.35;
posting-account=s_knbgoAAABnjazG523hnYRJDlH9qW0F
NNTP-Posting-Host: 89.206.11.35
References: <lrnu5e$f13$1@node1.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <5...@g...com>
Subject: Re: zawór-przepustnica pracująca w spalinach samochodowych
From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
Injection-Date: Mon, 04 Aug 2014 13:21:28 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:33805
[ ukryj nagłówki ]On Monday, 4 August 2014 14:19:18 UTC+2, BartekK wrote:
> - co radzicie z tą ośką przepustnicy, jej ułożyskowaniem
Weź tulejkę ślizgową w której się porusza trzpień zaworu w głowicy. Ona jest z
żeliwa, trzeba ją rozwiercić na wymiar. Jeśli ośkę zrobisz z tego samego co zawory
robią, to masz sprawdzone materiały. Smarowania tylko brakuje do pełni szczęścia :-)
Ten krążek nie ma żadnego chłodzenia, więc biedny będzie. Zwykłe 304 może da radę,
ale ja bym wziął 310. Obudowa- alu wygląda dziwnie, nie wiem jaką szczelność chcesz
tam uzyskać, ale różnica w rozszerzalności cieplnej krążka i obudowy może być kluczem
do doboru materiału.
Konrad
Konrad
Następne wpisy z tego wątku
- 04.08.14 18:20 BartekK
- 04.08.14 20:24 BartekK
- 05.08.14 02:15 k...@g...com
- 05.08.14 07:42 PeJot
- 06.08.14 00:43 BartekK
- 06.08.14 13:29 Konrad Anikiel
- 06.08.14 22:47 k...@g...com
- 07.08.14 18:30 wowa
- 08.08.14 07:56 BartekK
- 08.08.14 17:02 wowa
Najnowsze wątki z tej grupy
- Metrologia
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Vitruvian Man - parts 1-6
- Komin do wiaty
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
- popcorn polymer
- Manualny wtrysk paliwa...
- Szafka
- Domowy koncentrator tlenu
- Od słoika po rakiety
- Rewolucja
- Synchronizacja zegarów miejskich w XIX wieku
- Zbieraczka do wkrętów lub gwoździ
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=