eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriazawór-przepustnica pracująca w spalinach samochodowych › Re: zawór-przepustnica pracująca w spalinach samochodowych
  • X-Received: by 10.140.32.227 with SMTP id h90mr3070qgh.26.1407158488726; Mon, 04 Aug
    2014 06:21:28 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.32.227 with SMTP id h90mr3070qgh.26.1407158488726; Mon, 04 Aug
    2014 06:21:28 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!h
    18no13732528igc.0!news-out.google.com!b3ni5434qac.1!nntp.google.com!v10no430145
    2qac.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Mon, 4 Aug 2014 06:21:28 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <lrnu5e$f13$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.206.11.35;
    posting-account=s_knbgoAAABnjazG523hnYRJDlH9qW0F
    NNTP-Posting-Host: 89.206.11.35
    References: <lrnu5e$f13$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <5...@g...com>
    Subject: Re: zawór-przepustnica pracująca w spalinach samochodowych
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
    Injection-Date: Mon, 04 Aug 2014 13:21:28 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:33805
    [ ukryj nagłówki ]

    On Monday, 4 August 2014 14:19:18 UTC+2, BartekK wrote:
    > - co radzicie z tą ośką przepustnicy, jej ułożyskowaniem

    Weź tulejkę ślizgową w której się porusza trzpień zaworu w głowicy. Ona jest z
    żeliwa, trzeba ją rozwiercić na wymiar. Jeśli ośkę zrobisz z tego samego co zawory
    robią, to masz sprawdzone materiały. Smarowania tylko brakuje do pełni szczęścia :-)

    Ten krążek nie ma żadnego chłodzenia, więc biedny będzie. Zwykłe 304 może da radę,
    ale ja bym wziął 310. Obudowa- alu wygląda dziwnie, nie wiem jaką szczelność chcesz
    tam uzyskać, ale różnica w rozszerzalności cieplnej krążka i obudowy może być kluczem
    do doboru materiału.

    Konrad

    Konrad

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: