eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriazawór-przepustnica pracująca w spalinach samochodowych › Re: zawór-przepustnica pracująca w spalinach samochodowych
  • X-Received: by 10.140.34.168 with SMTP id l37mr1199qgl.3.1407197715410; Mon, 04 Aug
    2014 17:15:15 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.34.168 with SMTP id l37mr1199qgl.3.1407197715410; Mon, 04 Aug
    2014 17:15:15 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!v10no4418719qac.1!n
    ews-out.google.com!b3ni5434qac.1!nntp.google.com!v10no4418717qac.1!postnews.goo
    gle.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Mon, 4 Aug 2014 17:15:15 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <lroc95$u4u$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.113.204.56;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 46.113.204.56
    References: <lrnu5e$f13$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <lroc95$u4u$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: zawór-przepustnica pracująca w spalinach samochodowych
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Tue, 05 Aug 2014 00:15:15 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:33808
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 4 sierpnia 2014 18:20:14 UTC+2 użytkownik BartekK napisał:
    > W dniu 2014-08-04 15:21, Konrad Anikiel pisze:
    >
    > > On Monday, 4 August 2014 14:19:18 UTC+2, BartekK wrote:
    >
    > >> - co radzicie z tą ośką przepustnicy, jej ułożyskowaniem
    >
    > >
    >
    > > Weź tulejkę ślizgową w której się porusza trzpień zaworu w głowicy. Ona jest z
    żeliwa, trzeba ją rozwiercić na wymiar. Jeśli ośkę zrobisz z tego samego co zawory
    robią, to masz sprawdzone materiały. Smarowania tylko brakuje do pełni szczęścia :-)
    >
    > >
    >
    > > Ten krążek nie ma żadnego chłodzenia, więc biedny będzie. Zwykłe 304 może da
    radę, ale ja bym wziął 310. Obudowa- alu wygląda dziwnie, nie wiem jaką szczelność
    chcesz tam uzyskać, ale różnica w rozszerzalności cieplnej krążka i obudowy może być
    kluczem do doboru materiału.
    >
    > Szczelność nie jest wymagana, to ma służyć tylko do zamknięcia "wolnego
    >
    > wydechu" (tzn pozostaje nadal otwarty ciąg dla spalin przez tłumik, i
    >
    > tym ciśnienie ucieka) podczas spokojnej jazdy. Gdy ciśnienie/obroty/etc
    >
    > przekroczone - otwiera się ta przepustnica i wydech jest "pusty" bez
    >
    > oporów.
    >
    > I nie - nie chcę zrobić ryczącego potwora - w tym problem że teraz tak
    >
    > jest rycząco-bucząco (prawie pusty wydech), a ja chcę to wyciszyć (na
    >
    > luzie/na niskich obciążeniach).
    >
    > https://lh4.googleusercontent.com/-J260tPgENpM/U9KXx
    ITuGfI/AAAAAAAAHTs/VtEuMAyTd_8/w1029-h493-no/wydech.
    png
    >
    >
    >
    >
    >
    > --
    >
    > | Bartłomiej Kuźniewski
    >
    > | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
    >
    > | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
    173

    Jeśli by to miało pracować w systemie zero jedynkowym bez stanów pośrednich to zasuwa
    będzie prostsza do zrobienia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: